پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226103 تاریخ : 1395/07/10-13:29:52
,17,
آغاز دور جدید همکاری های ایران و فرانسه در صنعت خودرو

آغاز دور جدید همکاری های ایران و فرانسه در صنعت خودرو

توافق نامه همکاری بین سازمان گسترش صنایع ایران با شرکت رنو فرانسه در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس امضا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شاتا ، با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ، معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تیری بلوره قائم مقام مدیر عامل شرکت فرانسوی رنو این توافق نامه امضا شد.

در این توافق نامه طرفین در مورد ایجاد شراکت دوجانبه (جوینت ونچر ) میان گروه خودروسازی رنو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع توفق کردند و شرکت رنو سهامدار اصلی شرکت خودروسازی خواهد بود که بر اساس این شراکت تاسیس خواهد شد.
این شرکت در حوزه تحقیق و توسعه ، خرید و بومی سازی ، تولید خودرو و توزیع و صدور آن در شبکه توزیع و تحت استاندارد شرکت رنو در بازارهای داخلی و خارجی ، فعال خواهد بود.
بر اساس این توافق  مقرر شد شرکت مشترک سالانه 500 هزار  دستگاه خودرو بر اساس استانداردهای شرکت رنو تولید کرده و ظرفیت تولید خود را در فاز اول به 150 هزار دستگاه ارتقادهد و برنامه تولید  سال 2018 باجرا خواهد شد.
در این مراسم مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : ما از سرمایه گذاری خارجی در کشورمان به ویژه در حوزه خودروسازی استقبال می کنیم و  برای تولید محصولات جدید رقابتی و تامین نظر مشتریان از نظر استاندارد ، کیفیت و ایمنی خودروها ، حمایت خواهیم کرد.
وی افزود گزینه های متعددی برای همکاری با شرکت های خارجی بود که به دلیل حضور 12 ساله رنو در بازار ایران ، این شرکت به عنوان شریک برای تحقق این طرح انتخاب شد.
در این مراسم قائم مقام مدیرعامل شرکت رنو گفت : بازار ایران ظرفیت مناسبی برای تولید خودرو دارد و امضای این قرارداد در راستای اتخاذ گزینه همکاری استراتژیک با ایران در حوزه خودروسازی بوده و یک فصل جدید برای رنو که از موفقیت و امتیاز ویژه ای برخوردار شد ، ایجاد گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران