پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189232 تاریخ : 1395/02/16-10:20:37
,5,
آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران

با حضور شرکت های نفتی از 40 کشور جهان

با حضور هزار و 900 شرکت داخلی و خارجی، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور هزار و 900 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه طی چهار روز و تا تاریخ یکشنبه (19 اردیبهشت ماه) ادامه خواهد داشت و قرار است در طی این 4 روز، مدیران ارشد صنعت نفت کشور با حضور در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت برنامه های صنعت نفت ایران گزارشی ارائه کنند.

حضور نمایندگان صنایع نفت و گاز حدود 40 کشور جهان و شرکتهای بزرگی مانند توتال، لوک اویل و گازپروم در نمایشگاهی که با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» برگزار می شود، حاکی از درک ضرورت انتقال فناوری به ایران به عنوان شرط توسعه همکاریها با کشورمان از سوی کشورها و شرکتهای فعال در صنعت نفت جهان است.

در نمایشگاه امسال، شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 40 کشور جهان حضور دارند. امضای قراردادهای مختلف در بخش های بالادستی، تجهیزات، پژوهش و ... در خلال نمایشگاه بیست و یکم در برنامه قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران