پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588985 تاریخ : 1400/06/30-09:56:47
,5,22,
اعلام آمادگی بانک صادرات ایران برای مشارکت در تأمین مالی پروژه های آبرسانی مازندران

اعلام آمادگی بانک صادرات ایران برای مشارکت در تأمین مالی پروژه های آبرسانی مازندران

در سفر یک روزه "محمدباقر قالیباف" ریاست مجلس شورای اسلامی و با حضور نماینده پارلمانی بانک صادرات ایران به استان مازندران بر انعقاد تفاهم نامه مابین بانک صادرات و شرکت آب منطقه ای مازندران در قالب ماده 56 قانون به منظور کمک به توسعه استان مازندران در حوزه تأمین مالی پروژه های آب شرب و کشاورزی تاکید شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "محمد ابراهیم یخکشی" ضمن قدردانی از خدمات بانک صادرات و با پیگیری های به عمل توسط شرکت آب منطقه ای مازندران، وزارتخانه های نیرو، اقتصاد و دارایی و مساعدت مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ماده 56 قانون بودجه و با ارائه تسهیلات به طرح های آبرسانی مازندران می توانیم در روند اجرای پروژه های آبی گام های موثری برداریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران در ادامه از اختصاص 2500 میلیارد تومان برای ادامه پروژه های سد هراز، شبکه آبیاری و زهکشی هراز و نیز طرح آب رسانی به شهرهای گروه الف از محل فاینانس داخلی خبر داد.
یخکشی خاطرنشان کرد: مقرر شد مبلغ 900 میلیارد تومان از چهار بانک صادرات، سپه، تجارت و ملت دریافت کنیم و برای موافقت مابقی مبلغ، طی هفته های آینده اقدامات لازم انجام گیرد.
وی افزود: با اجرای این سه طرح بزرگ، آبرسانی به بیش از 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی صورت می پذیرد و علاوه بر آن آب شرب شهرستان های آمل، نور، محمودآباد، فریدونکنار و روستاهای مسیر فراهم می شود و توانایی تولید 25 مگاوات برق به وسیله احداث نیروگاه های برق آبی نیز وجود دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران تصریح کرد: برای دو طرح آبرسانی به رامسر، تنکابن و عباس آباد و نیز آبرسانی به شهرهای محمودآباد، نور و رویان به میزان 700 میلیارد تومان توسط وزارت نیرو از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از محل اعتبارات موجود درخواست شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران