پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657889 تاریخ : 1402/05/05-00:52:15
,10025,
اعتماد مجدد مجموعه آب و فاضلاب کشور به بیمه سینا

اعتماد مجدد مجموعه آب و فاضلاب کشور به بیمه سینا

خدمات بیمه ای کارکنان شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان تهران و مناطق 13گانه به بیمه سینا سپرده شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در سال جاری، بیمه سینا یکی از اولویت های خود را بر توسعه و گسترش خدمات بیمه ای به بیمه گزاران عمده و سازمان های مهم کشور قرار داده است .

بر همین اساس، بیمه سینا با جلب اعتماد مشتریان خود توانست بیمه نامه جامع سلامت کارکنان شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان تهران و مناطق 13 گانه تابعه را تمدید کند.

با توجه به اعتماد متقابل صنعت آب و برق کشور به بیمه سینا و رضایت مندی از خدمات ارائه شده، این قرارداد برای سومین سال پیاپی بین طرفین به امضا رسید.

بیمه سینا ضمن ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود، تلاش می کند تا به این اعتماد، پاسخ درخور و مناسبی داده و خدمات بهتری را ارائه نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران