پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514679 تاریخ : 1399/03/31-15:08:58
,17,6,
اعتراضات مالباختگان آذویکو راه به جایی می برد ؟

اختصاصی

اعتراضات مالباختگان آذویکو راه به جایی می برد ؟

مالباختگان شرکت آذویکو نسبت به عدم پایبندی آذویکو به تعهداتش در مقابل درب اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند و دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، امروز (شنبه) 31 خرداد 99 عده ای از مالباختگان مقابل درب اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند و نسبت به عدم پایبندی شرکت آذویکو نسبت به تعهداتش دست به اعتراض زدند.

یکی از مالباختگان در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت اظهار داشت: شرکت آذویکو که مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت را دارد بیش از 6 هزار خودرو به قیمت قطعی فروخته است که مهلت تحویل آن 100، 120 و 140 روزه بوده است. هم اکنون دو سال از این وعده گذشته و هنوز خبری از ماشین و پولی که پرداخت کردیم نیست!

مالباخته: هنوز خبری از ماشین و پولی که پرداخت کردیم نیست!

پول مردم در جیب آذویکو

وی میزان مبلغ پرداختی به این شرکت را 50 الی 70 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: عده ای پیش از عید انصراف دادند و قرار بود یک هفته ای پولشان پرداخت شود ولی همچنان پول آن ها نیز پرداخت نشده است.

این معترض در ادامه گفت: پس از یک سال سازمان تعزیرات حکومتی رای بر این داد که خودرو را به قیمت روز به ما تحویل دهند در صورتی که ما قرارداد قیمت قطعی داریم. پس از این رای به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان رفتیم و قرار شد از سمت سازمان حمایت روی رای تعزیرات شکایت گذاشته شود ولی هیچ فایده ای ندارد و امروز نیز همه معترضین به رای سازمان تعزیرات اعتراض زدیم و اکنون مقابل وزارت صنعت هستیم.

اعتراضات راه به جایی می برد!؟

در همین رابطه عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به خبرنگار بانک و صنعت، گفت: من شکایت را یک سال گذشته به سازمان تعزیرات حکومتی فرستادم، آن ها یک رای را بعد یک سال صادر کردند که نه مورد قبول سازمان حمایت است و نه مورد قبول شرکت آذویکو و نسبت به رای صادره اعتراض کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که این اعتراضات راه به جایی می برد، پاسخ داد: این سوال را باید از سازمان تعزیرات حکومتی پرسید.

نظرات

بهنام22:23 - 1399/3/31
اون موقع که ثبت نام میکردین 4 تا 5تا و مردم عادی روحشون هم خبر نداشت باید فکر اینجا رو میکردین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران