پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580701 تاریخ : 1400/02/29-09:53:25
,16,
استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی:

استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد، گفت: هیچ سازمانی بدون ارتباط با سایر سازمانها، امکان فعالیت ندارد و این ارتباطات و اطلاع رسانی ها را باید روابط عمومی انجام دهد.

به گزارش بانک و صنعت ، رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که استمرار حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد، گفت: هیچ سازمانی بدون ارتباط با سایر سازمانها، امکان فعالیت ندارد و این ارتباطات و اطلاع رسانی ها را باید روابط عمومی انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دکتر حسنعلی قنبری به مناسبت 27 اردیبشهت، روز ارتباطات و روابط عمومی در نشست صمیمی و اختصاصی با مدیر و کارشناسان روابط عمومی سازمان خصوصی سازی که ظهر امروز برگزار شد، ضمن تبریک این روز و تجلیل و قدردانی از تلاشگران این عرصه، گفت: روابط عمومی یک امر مهم در سازمانها و نهادهایی است که ارتباطات مردمی، دولتی و بیرونی دارند. از این رو لازم است روابط عمومی ها بخوبی ایفای نقش داشته باشند تا چهره واقعی سازمان خود را عیان کرده و شناخت خوبی نسبت به عملکرد سازمان ایجاد کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که حیات هر سازمانی به فعالیت روابط عمومی آن بستگی دارد، افزود: نه تنها برای هر سازمانی، بلکه برای هر نهادی ارتباط با بیرون از سازمان، جامعه و بازار هدفی که در آن فعالیت می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: هیچ سازمانی را نمی توان این گونه تصور کرد که بدون ارتباط با سایر سازمانها، بازارها و جامعه فعالیت کند. بلکه با روابط عمومی مناسب باید ارتباط صادقانه، شفاف و واقعی با سایر نهادها ایجاد نماید.

دکتر قنبری در ادامه در اهمیت روابط عمومی ها اذعان داشت: هیچ سازمانی بدون ارتباط با سایر سازمانها، امکان فعالیت ندارد و این ارتباطات و اطلاع رسانی ها را باید روابط عمومی انجام دهد.

وی گفت: اطلاع رسانی مطلوب یعنی بروز و نمود عملکرد و فعالیت های داخل سازمان به مخاطبان بیرونی. که اگر این اتفاق نیفتد، دیگران با تمایلات فکری خود راسا اقدام به اطلاع رسانی در این زمینه می کنند که این موضوع ممکن است موجب بروز اشکالات، سوءتفاهمات و حواشی زیادی شود. بنابراین باید به گونه ای فعالیت شود که فرصتی برای شیطنت توسط دیگران در این زمینه فراهم نشود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: اگر اطلاع رسانی به نحو درست و بجا انجام نشود ممکن است سایر افراد اطلاعات ناقص و نامربوط را در راستای منافعشان منتشر کنند. به همین دلیل است که باید روابط عمومی با هوشیاری و بیداری اقدام به انجام وظایف خود در این رابطه کند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر لازم است با نگاه نافذ و هوشمندانه خبرهای بیرون سازمان دیده و شنیده شده و مورد تحلیل قرار گیرد. سپس این اطلاعات برای رهبری و مدیریت مناسب به مدیران ارشد سازمان منعکس شود تا بدین طریق سازمان در مسیر روشنی به حرکت خود ادامه دهد.

دکتر قنبری افزود: البته برای رسیدن به این اهداف، به ابزارهایی برای ارتباط از داخل به بیرون سازمان و بلعکس نیاز است تا روابط عمومی بتواند به نقش آفرینی موثر ادامه داده و ناجی سازمان خود باشد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که هر سازمانی که نخواهد به روز حرکت و زندگی کند، محکوم به فنا است، اضافه کرد: بر این اساس باید چشم و گوش روابط عمومی برای دستیابی به این اهداف باز باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران