پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450395 تاریخ : 1397/12/12-10:08:49
,17,
استمرار تولید و رسیدن واحدهای تولیدی به ظرفیت اقتصادی، از مهمترین نکات بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

استمرار تولید و رسیدن واحدهای تولیدی به ظرفیت اقتصادی، از مهمترین نکات بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استمرار تولید و رسیدن واحدهای تولیدی داخلی به ظرفیت اقتصادی، از مهمترین نکات موجود در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، محسن صالحی‌نیا پیرامون گام دوم و سرفصل اقتصادی آن در بیانیه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: به نظرم مهمترین نکته در سرفصل اقتصادی این بیانیه، تولید و استمرار آن و رسیدن واحدهای تولیدی به حداکثر ظرفیت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امکان استمرار تولید در واحدهای تولیدی زمانی فراهم می‌شود که تولید بر اساس نیاز بازار، اعم از داخلی و خارجی انجام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: اگر دو محور مذکور محقق شود، شاهد به‌کارگیری ظرفیت انسانی از منظر اشتغال و رونق تولید و فروش و بازاریابی و در نتیجه ایجاد ارزش افزوده بیشتر خواهیم بود.

صالحی‌نیا یادآور شد: در راستای به چرخه افتادن این مسیر و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، چهار برنامه محوری در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تدوین و دنبال می‌شود.

وی تأکید کرد: اتمام طرح‌هایی که توجیه فنی و اقتصادی آن‌ها نهایی شده و معمولاً از پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد برخوردار هستند، نخستین برنامه محوری این سازمان است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اصلاح و بهسازی خطوط تولید، ارتقاء فنآوری و توسعه واحدهای تولیدی با تهیه ماشین‌آلات جدید در واحدهای راکد و بازگشت این واحدها به چرخه اقتصادی، برنامه محوری دیگر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

صالحی‌نیا اظهار داشت: تعدادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با تأمین سرمایه در گردش مناسب می‌توانند به چرخه تولید باز گردند و این‌گونه فرآیند اشتغال و ارزش افزوده آن‌ها حفظ شود که با همکاری بانک‌ها این برنامه هم در دست اقدام است.

وی افزود: تقویت مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و کمک‌های فنی در شهرک‌های صنعتی برنامه و محور چهارم است که استقرار مهندسان مستعد و جوانان باانگیزه در این مراکز می‌تواند سه محور مذکور را به خوبی پشتوانه سازی کند.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران