پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585050 تاریخ : 1400/04/27-11:35:15
,15,4,
استفاده ازهوش مصنوعی در کشف داروهای جدید با الهام از طبیعت

استفاده ازهوش مصنوعی در کشف داروهای جدید با الهام از طبیعت

همانطور که محققان ETH زوریخ نشان داده اند ، هوش مصنوعی (AI) قادر است فعالیت بیولوژیکی محصولات طبیعی را به صورت هدفمند تشخیص دهد.

به گزارش بانک و صنعت، علاوه بر این ، هوش مصنوعی به یافتن مولکول هایی کمک می کند که دارای همان تأثیر ماده طبیعی هستند اما ساخت آنها آسان تر است.

این فرصت های عظیمی را برای کشف دارو ایجاد می کند ، که همچنین امکان بازنویسی کتاب قانون تحقیقات دارویی را دارد. طبیعت ذخیره گسترده ای از مواد دارویی دارد.

گیسبرت اشنایدر ، استاد طراحی دارو با کمک رایانه در ETH زوریخ می گوید: "بیش از 50 درصد کل داروها امروزه از طبیعت الهام گرفته شده اند."

با این وجود ، او متقاعد شده است که ما فقط بخشی از پتانسیل محصولات طبیعی را استفاده کرده ایم. او به همراه تیم خود با موفقیت نشان داده است که چگونه می توان از روشهای هوش مصنوعی (AI) به صورت هدفمند برای یافتن کاربردهای جدید دارویی برای محصولات طبیعی استفاده کرد.

علاوه بر این ، روش های AI قادر به کمک به یافتن گزینه هایی برای این ترکیبات هستند که همان اثر را دارند اما ساخت آنها بسیار آسان تر و در نتیجه ارزان تر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران