پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264070 تاریخ : 1395/10/19-12:01:34
,1,
استفاده از کالای باکیفیت داخلی مورد توجه ویژه قرار دارد

استفاده از کالای باکیفیت داخلی مورد توجه ویژه قرار دارد

محمد اکبری در مراسم افتتاح ساختمان‌های جدید شعب شهر اصفهان گفت: استفاده از کالای باکیفیت تولید داخل و توجه به استانداردهای ساختمان‌سازی در ساختمان های جدید مورد توجه ویژه قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان؛ محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد- افتتاح  ساختمان‌های جدید شعب نجف‌آباد و حکیم نظامی را در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان بیان کرد .

وی با اشاره به مدیریت با ثبات اداره امور شعب استان اصفهان، اظهار کرد: هم‌دلی و همکاری در بین کارمندان و مدیران شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، از مهم‌ترین دلایل پیشرفت این استان است.

اکبری ضمن تاکید بر رعایت صرفه و صلاح بانک در احداث، خرید و تجهیز شعب تصریح کرد: باید استفاده از کالای باکیفیت تولید داخل و توجه به استانداردهای ساختمان‌سازی در ساختمان های جدید مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون پشتیبانی و مهندسی تقویت زیرساخت ها و به‌روزرسانی تجهیزات شعب را مطابق با نیاز مشتریان و در راستای افزایش بهره‌وری سازمانی برشمرد.

وی فروش املاک مازاد در بانک مهر اقتصاد را از سیاست های اصلی این بانک عنوان کرد و گفت: در مدت 9 ماهه سال جاری بیش از چهار برابر مدت مشابه سال گذشته ملک‌های مازاد متعلق به بانک به فروش رفته است.

علیرضا زمانی - رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان- نیز در ادامه با تأکید بر هدف گزاری جذب رضایتمندی مشتریان توسط این بانک، ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح ساختمان‌های جدید بتوانیم در فضایی شاداب‌تر  با آرامش بیشتر و ارائه خدمات بهتر بتوانیم در خدمت مشتریان گرامی باشیم.

وی جلب رضایت عمومی مشتریان، جذب سپرده‌های مردمی، پرداخت تسهیلات به عموم مردم و توجه به اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای اصلی اداره امور شعب استان اصفهان بیان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران