پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517889 تاریخ : 1399/05/26-10:35:46
,10028,10033,
«ازن» هوای پایتخت را آلوده کرد

«ازن» هوای پایتخت را آلوده کرد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته در محدوده ناسالم برای گروه های حساس بود. افزایش غلظت آلاینده «ازن» در ساعات بعداز ظهر امروز (26 مردادماه) نیز باعث کاهش کیفیت هوا می شود.

به گزارش بانک و صنعت، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا وزش باد تا صبحگاه امروز (26 مرداد ماه) باعث می شود کیفیت هوای پایتخت در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

طی روز با کاهش تندی باد شرایط مناسب برای تجمع آلاینده ها فراهم خواهد شد علاوه بر این با توجه به حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده «ازن» شاهد افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر و احتمال کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق خواهیم بود.

با وزش باد مؤثر در اواخر وقت امشب (26 مرداد ماه) پیش بینی می شود از غلظت آلاینده ها کاسته شود و در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

در نخستین ساعات روز دوشنبه (27 مرداد ماه) با افزایش تردد خودروها و برقراری جو آرام انتظار می رود در برخی ساعات صبحگاه غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق افزایش پیدا کند و در برخی مناطق کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب قرار بگیرد.

عدم وزش باد مؤثر طی روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد و افزایش دما در ساعات بعدازظهر نسبت به روز گذشته نیز باعث افزایش غلظت آلاینده «ازن» می شود و به تبع آن شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق حاکم خواهد شد.

با وزش باد مؤثر در ساعات پایانی فردا (27 مرداد ماه) از غلظت آلاینده ها کاسته و پیش بینی می شود کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ازن» با میانگین 103 بود و هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 67 است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران