پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178101 تاریخ : 1394/12/16-09:58:27
,6,
از نمایشگاه های غیرمجاز خودرو خریداری نشود

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد؛

از نمایشگاه های غیرمجاز خودرو خریداری نشود

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو از بی اعتنایی شورای رقابت به نظرات تشکل های صنفی انتقاد کرد و در آستانه عید نوروز به مردم توصیه نمود که از نمایشگاه های فاقد مجوز خودرو خریداری نکنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شاتا ، امیر ارسلان منصوری در مورد بازار شب عید فروشندگان خودرو اظهار داشت: بازار خودرو همه ساله در بهمن ماه رونق می گرفت اما امسال بازار خودرو در روزهای ابتدایی اسفندماه وضعیت بهتری به خود گرفت.

وی در مورد آمار معاملات خرید و فروش خودرو در سال جاری گفت: اگرچه به تمامی واحدهای صنفی اعلام کردیم که آمار معاملات روزانه خود را وارد سامانه معاملات خودرو کنند اما متاسفانه ترس و واهمه از پرداخت مالیات موجب شده است تا واحدهای صنفی از درج معاملات خودرو در این سامانه نگرانی داشته باشند.
منصوری در خصوص رکود موجود در بازار خودرو نیز گفت: دیگر مثل گذشته رکود در بازار وجود ندارد و شعار رکود در بازار درست نیست؛ شاید قبل از برجام هنوز رکود در بازار مشهود بود اما اکنون وضعیت بازار بهتر از سابق شده است.
وی همچنین به مردم توصیه کرد: در آستانه عید نوروز از واحدهای صنفی بدون پروانه و شرکت های لیزینگ بدون مجوز، خودرو خریداری نشود.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص افزایش قیمت خودرو در شب عید گفت: قیمت خودرو تابع عرضه و تقاضا است، هم اکنون عرضه خودرو در بازار زیاد و تقاضا کم است ضمن آنکه تولیدکنندگان خودرو نیز کاهش قیمتی را بر روی خودروها اعمال نکردند.
وی از نحوه قیمت گذاری خودرو شورای رقابت و عدم نظر خواهی این شورا از اتحادیه فروشندگان خودرو پیرامون این مسئله انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه شورای رقابت به تشکل های صنفی و نهادهای مردمی شد.


منصوری تاکید کرد: شورای رقابت قیمت بالایی را برای خودروها اعلام می کند در حالیکه همه می دانند که قیمت واقعی پراید 12 میلیون است و نباید 19 میلیون تومان باشد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران