پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189315 تاریخ : 1395/02/16-15:07:11
,5,17,
آرش محمدی :حمایت مسئولان عامل دلگرمی سازندگان داخلی است

در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

آرش محمدی :حمایت مسئولان عامل دلگرمی سازندگان داخلی است

آرش محمدی گفت: در صورت حمایت‌های صحیح دولتی با قطع شدن دست دلالان می‌توانیم با کیفیت بالا و قیمت پایین به بازارهای جهانی قدم بگذاریم.

به گزارش  پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,آرش محمدی  یک تولیدکننده در حوزه فراوری آزمون فلزحوزه فعالیت ما کاملا دانش بنیان بوده و براساس طراحی و تولید از صفر تا صد اقدام به تولید شیرهای اطمینان برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در زمینه نفت و پتروشیمی کاملا انحصاری کار می‌کنیم و با اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا محصول باکیفیت بالا روانه بازار می‌نماییم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در زمینه نفت هیچ رقیبی در جهان نداریم اما با سیاست‌های اشتباه مسئولین حتی در معاملات داخلی نیز شرکت‌های خارجی به ما ترجیح داده می‌شوند.

محمدی با اشاره به دوران پسابرجام افزود:یکی از مهمترین دستاورد برداشته شدن تحریم‌ها، تسهیل ورود مواد خام و نهادهای اولیه تولید به داخل بوده است هرچند تابه حال اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

وی تصریح کرد: وقتی در داخل ایران هنوز از شرکت‌های خصوصی حمایت نمی‌کنند و همچنان رویکرد به سمت واردات محصولات خارجی است چگونه می‌توان توقع داشت که خارجی‌ها به راحتی به ما اعتماد کنند.

این تولیدکننده داخلی ادامه داد: اول باید بتوانیم در داخل ایران برند موفقی باشیم تا در خارج جایگاهی برای صادرات بیابیم و دلیل اصلی عدم تحقق این امر دلالان و واسطه گران هستند که بخاطر منافع خودشان اجازه فعالیت مؤثر به تولیدکنندگان داخلی را نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی از طریق اجبار شرکت‌های داخلی به خرید محصولات سازندگان ایرانی به شرکت‌های ما در سالهای اخیر قوت بخشید و کمک‌های بسیاری کرد.

محمدی با اشاره به اینکه روند فعالیت شرکت ما مهندسی معکوس نیست و شامل طراحی داخلی صرف می شود افزود: تنها درخواست ما از مسئولین حمایت واقعی از تولیدکنندگان و قطع شدن دست دلالان در نظام اقتصادی کشور است تا بتوانیم با افزایش کیفیت هزینه‌های پایین‌تر و در دسترس بودن قوای حیاتی خود را هرچه بیشتر حفظ کرده و به بازارهای جهانی قدم بگذاریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران