پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134511 تاریخ : 1394/02/27-10:00:44
,8,
ارتقای رتبه بیمه دانا در صنعت بیمه کشور

ارتقای رتبه بیمه دانا در صنعت بیمه کشور

نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه دانا با اشاره به عملکرد مثبت این شرکت درماه های اخیر، ازحرکت این مجموعه به سوی افق های روشن درآینده نزدیک خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت و به نقل ازروابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق که در جمع بیمه گذاران، نمایندگان، کارکنان شعبه وخانواده های آنها در استان همدان سخن می گفت، بیمه دانا را جزء خوش نام ترین شرکت ها درصنعت بیمه کشورعنوان کرد و با اشاره به خدمات و توانایی های این شرکت به ویژه درحوزه درمان گفت: خوشبختانه این شرکت موفق به کسب رضایت بیشترمشتریان و بیمه گذاران خود به ویژه دراستان همدان شده است .

در این مراسم که اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و چند تن از مدیران ستادی شرکت حضور داشتند، دکتر صادق روند رو به رشد شرکت در دو سال اخیر را مورد اشاره قرارداد و افزود: در این مدت بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بیمه خصوصی کشور حضور فعالی در عرصه خدمات رسانی به مردم داشت و دارای حق بیمه مناسبی هم بود که با بارقه های امیدی که اخیرا شاهد آن بودیم، امید داریم رتبه این شرکت در صنعت بیمه ارتقا یابد .

وی، تلاش ها و زحمات کارکنان، نمایندگان و همراهی بیمه گذاران را حاصل این موفقیت ها دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با تحولات مثبت رخ داده در عرصه اقتصاد، شرایط بیمه ای مناسب تری درکشور حاکم شود تا بتوانیم خدمات بهتری به بیمه گذاران خود ارائه کنیم .

در این مراسم دکتر شیرزادی عضو هیات مدیره بیمه دانا نیز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر دولت به سمت اقتصاد بدون رانت حرکت می کند که کارکردن در این شرایط دشوار خواهد بود و شرکت هایی در این عرصه موفق خواهند بود که از مزیت رقابتی به درستی بهره ببرند .

وی رشد 46 درصدی پرتفوی شرکت و رشد کیفیت پرتفوی صنعت بیمه را نشان دهنده حرکت این صنعت به سوی منویات ترسیم شده دولت ذکر کرد .

بر اساس این گزارش پیش از سخنان مدیر عامل، خسروی مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل و محمدیان سرپرست منطقه هفت ضمن خوشامد گویی به مدعوین، هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از نمایندگان و بیمه گذاران برتر این استان عنوان کردند .

در پایان مراسم از بیمه گذاران و نمایندگان برتر شعبه همدان با اهدای لوح های سپاس قدردانی به عمل آمد . مقصودیان رییس شعبه همدان نیز از جمله افرادی بود که لوح تقدیر دریافت کرد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران