پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466952 تاریخ : 1398/04/04-18:21:36
,15,
اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده آغاز شد

اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده آغاز شد

در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ، کمیته های راهبری مدیریت جریان نقدی و بودجه و مدیریت هزینه و محاسبه قیمت تمام شده با هدف اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه مشترک که با حضور مسئولان و کارشناسان پست و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و مشاور معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناری اطلاعات برگزار شد، عضو هیئت مدیره و رییس این کمیته ها گفت: در این دو کمیته بودجه ریزی عملیاتی، فرایند مرتبط ساختن هزینه ها و نتایج و ایجاد پیوند میان شاخص های عملکردی و تخصیص منابع را دنبال می کند.

علیرضا زرگوش افزود: بودجه ریزی عملیاتی همان بودجه برنامه ای به شکل پیشرفته تر است که به نحو دقیق تر و روشن تری، اجرای برنامه ها از دیدگاه هزینه و فایده را تجزیه و تحلیل می کند.

وی اظهار داشت: بودجه ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی، به منظور بالابردن سطح کارایی و اثربخشی مصرف منابع سازمانی را مورد توجه جدی قرار می دهد. در این نظام، اعتبارات بودجه ای بر مبنای عملکرد واحدهای سازمانی در راستای تولید خروجی ها (محصولات- خدمات) تخصیص می یابد.

به گفته وی، کمیته راهبری مدیریت جریان نقدی و بودجه موضوعاتی اعم از  طراحی و پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی، مدیریت جریان نقدی، ثبت و محاسبه مکانیزه درآمد و ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز درآمد قراردادها را دنبال خواهد کرد.

زرگوش افزود: در کمیته مدیریت هزینه و محاسبه قیمت تمام شده، موضوعاتی شامل تدوین مکانیزم های یکپارچه پرداخت، ثبت و محاسبه مکانیزه هزینه و ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز قراردادها پیگیری می شود.

محمدرضا قادری عضو دیگر هیئت مدیره نیز در این جلسه با ارایه شرح مختصری از طرح تحول دیجیتال پست و ستاپ و نحوه اجرای آن، گفت: در فرایند تغییر، توسعه سرویس ها و خدمات در کنار بازمهندسی سرویس ها و خدمات جاری پست متناسب با شرایط روز بازار دنبال می شود.

در ادامه، حمیدرضا گاموری سرپرست آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و کردستانی مشاور پژوهشی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و سایر مسئولان حاضر در جلسه به طرح دیدگاه های خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران