پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671167 تاریخ : 1402/10/27-18:18:19
,10026,
اجازه بدهید همکاران شما را نقد منصفانه کنند

مدیرعامل بیمه ایران در دومین نشست مدیران ستادی ؛

اجازه بدهید همکاران شما را نقد منصفانه کنند

دومین جلسه شورای مدیران ستادی شرکت سهامی بیمه ایران در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مدیرعامل بیمه ایران در این نشست با توجه به دستیابی به ارقام فروش سال 1401 در 9 ماهه ابتدایی سالجاری اظهار داشت: حتی افراد خوش بین در صنعت پیش بینی دستیابی به ارقام حق بیمه و خسارت محقق شده برای بیمه ایران را نداشتند.

این حجم فروش و پرداخت خسارت به مردم توسط یک تیم عظیم از همکاران اتفاق می افتد.باید به این تیم افتخار کرد.من تک تک همکاران و نمایندگان را در این افتخار سهیم میدانم.
شریفی با اشاره به دغدغه های مدیریت ارشد نسبت به معیشت همکاران خطاب به معاونان و مدیران کل گفت:تلاش داریم حال همکاران را خوب کنیم. تقاضا دارم موضوعات و مسائل شرکت و نقطه نظرات هیات مدیره ارشد شرکت را با همکاران مطرح کنید.
از مدیران کل میخواهم در ایام پایانی سال کنار همکاران باشند.
من خودم در سفرهای استانی از صحبت تک به تک با همکاران در شعبی که بعضاً حتی یک مدیرکل هم به آنجا نرفته،استفاده میکنم.
به گزارش دریافتی از روابط عمومی درابتدای این جلسه که با حضور شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره برگزار گردید فاطمه برهمن مدیرکل بیمه های اشخاص و حسین روحی مدیرکل منابع انسانی به ارائه گزارش عملکرد خود در سال جاری پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران