پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211734 تاریخ : 1395/04/19-10:39:27
,5,
آتش مخزن 2001c مجتمع پتروشیمی ماهشهر خاموش شد

آتش مخزن 2001c مجتمع پتروشیمی ماهشهر خاموش شد

آتش مخزن 2001c مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر با تلاش و همکاری اکیپ های حاضر در منطقه به طور کامل مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای بندرماهشهر، عملیات اطفای حریق در مخزن 2001c این مجتمع با کمک و هم افزایی نیروهای حاضر در منطقه محقق شد. 

عملیات فوم پاشی از ضلع شمالی که از ساعت 21 و از پایین مخزن 2001c که از سوی آتش نشانان به صورت اوریب در حال انجام بود تا دقایقی پیش ادامه داشت. 
عملیات مشترکی سه جانبه امروز برای خاموش کردن مخزن 2001c صورت گرفت. 
شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در زمینی به مساحت 36 هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، خوراک پتروشیمی ماهشهر نفتای سبک و سنگین و بنزین پیرولیز است. 
از کارخانجات NGL (1000/900 پازنان) و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود و در فرآیندهای موجود در واحدهای عملیاتی مختلف به محصولات با ارزش و سود آور آروماتیکی نظیر پارازایلین و ارتوزایلین و بنزن تبدیل می شود. 
آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا چهارشنبه 16 تیرماه آغاز شد و تلاش برای مهار آن لحظاتی پیش به نتیجه رسید. 
وزیر نفت هم اکنون در منطقه حادثه به سر می برد. 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 182
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران