پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619715 تاریخ : 1401/06/30-12:54:26
,10027,
ابرها محل اتصال زیست بوم بیمه

ابرها محل اتصال زیست بوم بیمه

مطلب علمی با عنوان «ابرها محل اتصال زیست بوم بیمه» در بخش بینش های تازه پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، زیست بوم ها به وسیله فناوری ابری توانمند می شوند و هم اکنون صنعت بیمه با شتاب فزاینده ای به سمت فناوری ابری در حرکت است. بیمه گران در حالی به مزایای فناوری ابری معترف شده اند که پیش تر برخی از ارائه دهندگان اطلاعات و فناوری به صنعت بیمه برای سالیان متمادی از طریق فناوری ابری از همان بیمه گران حمایت کرده اند و ارزش آورده این فناوری، علاوه بر اعتبار بیشتر، تشویقی است برای آنهایی که هنوز به فناوری ابری رجوع نکرده اند. از منظر عملیاتی و فنی، این مزایا شامل توان سازگاری با فضاهای کاری مختلف، تسهیل در آزمایش تسریع در نوآوری و افزایش کارایی در کسب و کار می شود. از نقطه نظر مشتری نهایی، ابر، به معنای تجربه خدمات و نتایج بهتر و سریع تر در کل نقاط تماس با بیمه گر است.

بر پایه این گزارش، زیست بوم های بیمه موفق، نه تنها برای کاربران نهایی بلکه برای تمامی مشارکت کنندگان، برگ برنده محسوب می شوند. اثر شبکه ای که ارزش یا فواید آن را کاربر از یک کالا یا خدمات استخراج می کند، به تعداد کاربران محصولات متناسب بستگی دارد. اثرات شبکه ای معمولاً مثبت هستند و سبب می شوند تا یک کاربر معین، با پیوستن کاربران بیشتر به همان شبکه، ارزش بیشتری از یک محصول استخراج کند.
علی رغم دلایل بسیار اقناع کننده و منافع موجود در حرکت به سمت ابر برای بیمه گران، همچنان برخی چالش ها چه در واقعیت و چه در اذهان وجود دارد. با این وجود آینده فرصت های مربوط به تحول در خسارات با بهره برداری از فناوری ابری، بسیار هیجان انگیز است. این فرصت ها شامل توسعه و گسترش پردازش های ساده تر و هوشمندتر در سراسر بخش آسیب های بدنی خودرو و ورای آن از جمله خودکارسازی خسارات مربوط به حوادث، تعمیر و بازسازی اموال، پرداخت و جانشینی می باشد.
در صورت بهره برداری کامل از فناوری بسترهای مبتنی بر ابر می توان صنعت بیمه خودرو را از پاسخ و پردازش واکنشی به خسارات به سمت کاهش و اجتناب از خسارات سوق داد و از آن طریق، حفاظت بهتر به مشتریان و عملیات های اقتصادی مطلوب تری به تمامی ذی نفعان ارائه نمود.
برای مشاهده متن کامل این مطلب علمی به بخش بینش های تازه پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان وب سایت پژوهشکده بیمه و یا نشانی مستقیم https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17671/5509/Staging/ مراجعه نمایید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران