پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586676 تاریخ : 1400/05/31-09:52:10
,5,22,
آب آشامیدنی

رئیس شبکه بهداشت:

آب آشامیدنی "سرپل ذهاب" کرمانشاه سالم و بهداشتی است

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: پس از انجام نمونه گیری و آزمایش آب آشامیدنی چشمه سراب گرم در این شهرستان، بهداشتی و سالم بودن آب مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش بانک و صنعت، شهرام روشنی نژاد در رابطه با وضعیت سلامتی آب آشامیدنی شهرستان سرپل ذهاب، با اشاره به بررسی وضعیت آب آشامیدنی این شهرستان در پی درخواست های مردمی، افزود: از چشمه سراب گرم به عنوان منبع آب آشامیدنی این شهرستان، نمونه گیری و آزمایش انجام شد که موردی از ناسالمی و غیربهداشتی بودن در آن مشاهده نشد.

وی اظهار داشت: خزه های موجود در آب که توسط مردم مشاهده شده به دلیل عوض نشدن فیلترهای آب بوده و توجیه پذیر نیست و در مکاتبه ای که با اداره آب شهرستان انجام گرفت بر لزوم تعویض سریع این فیلترها تاکید شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: مردم از بهداشتی و سالم بودن آب آشامیدنی شهرستان مطمئن باشند.

بنابر این گزارش، طی چند روز اخیر شهروندان سرپل ذهاب به دلیل وجود رشته های نازکی در آب شرب لوله کشی منازل گلایه داشتند.

منبع تامین آب شهر سرپل ذهاب از محل چشمه سراب گرم با 220 لیتر در ثانیه است. شهرستان سرپل ذهاب دارای 18 هزار مشترک شهری و 11 هزار و 500 مشترک آب روستایی است که در دو بخش مرکزی و قلعه شاهین زندگی می کنند.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران