پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213932 تاریخ : 1395/05/28-15:19:37
,5,
8 محصول جدید پتروشیمی جم رونمایی شد

8 محصول جدید پتروشیمی جم رونمایی شد

در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجتمع پتروشیمی جم، هشت محصول جدید این مجتمع رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  علی ربیعی  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پنج شنبه ( 28 مرداد ماه) از بخش‌های مختلف مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و با حضور وی، هشت محصول جدید تولیدی این مجتمع  بطور رسمی رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در مراسم رونمایی از هشت محصول جدید پتروشیمی جم گفت: این محصولات به همت و تلاش کارکنان و متخصصان داخلی پتروشیمی جم تولید شده که نه تنها نیازهای داخلی بلکه نیاز بازارهای جهانی را هم تأمین می‌کند.
سیدحسین میرافضلی افزود: گرید سپر خودرو، ظروف شفاف، بسته‌بندی نوشابه گازدار، الیاف، سه نوع درپوش، باک خودرو و لوله مشکی PE100 از محصولات جدید رونمایی شده در مجتمع پتروشیمی جم است.
وی افزود: تولید این محصولات جدید بیش از 80 میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.
براساس این گزارش، هم‌اکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بازدید از نمونه محصولات جدید پتروشیمی جم است که در این بازدیدها استاندار بوشهر، نماینده مردم کنگان، دیر، جم در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند.

گفتنی است که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه  نیز  با حضور در  نشست مسئولیت های اجتماعی شهرستان عسلویه اظهارکرد:  با تلاش مدیران صنعت نفت  در منطقه عسلویه در 9 ماه آینده، نزدیک به یک هزار ظرفیت شغلی در پارس جنوبی ایجاد می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی منطقه ویژه پارس در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی  گفت: در راستای توسعه مهارت های آموزشی و فنی، دوره های آموزش سیارکارگاهی در عسلویه ایجاد می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران