پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617420 تاریخ : 1401/04/09-16:50:42
,3,22,
70 درصد خدمات بانکی به صورت غیر حضوری صورت گیرد

امامی:

70 درصد خدمات بانکی به صورت غیر حضوری صورت گیرد

«عیسی امامی» در جلسه با کارکنان بانک در استان مازندران تأکید کرد: در سال جاری باید برای ارائه سریعتر و بهتر خدمت رسانی به مشتریان تلاش شود و 70 درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه گردد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نشست صمیمی «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک با رؤسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه، امامی به ضرورت آگاهی همکاران از حاکمیت شرکتی اشاره کرد و گفت: لازم است همه همکاران جهت کاهش ریسک و کنترل داخلی شعب تسلط کامل در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات غیرحضوری از امور ضروری بوده، خاطرنشان ساخت: در سال جاری باید برای ارائه سریعتر و بهتر خدمت رسانی به مشتریان تلاش شود و 70 درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه گردد.

امامی با اشاره به وضع موجود اقتصادی، رسیدن به اهداف تعیین شده و افزایش سهم نقدینگی بانک را دور از انتظار ندانست و تأکید کرد: تلاش مضاعف همکاران در این زمینه می تواند نیل به این هدف را سهل تر کند.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در پایان این جلسه به پرسش های همکاران در زمینه های مختلف پاسخ داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران