پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5631 تاریخ : 1391/04/08-00:00:00
,17,
فرصت سرمایه‌گذاری در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد

قابل توجه سرمایه گداران داخلی و خارجی،

فرصت سرمایه‌گذاری در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد

1511 فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه 4 روزه توانمندی‌های مناطق ازاد و ویژه اقتصادی قرار است از سوی 6 منطقه آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار، قشم و کیش به سرمایه‌گذارن معرفی شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،این نمایشگاه نخستین نمایشگاه ارائه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری مناطق آزاد است که درتهران گشایش می‌یابد.

در نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منطقه آزاد انزلی با 100 فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، بندری، صنایع تولیدی و اشتغال‌زا شرکت می‌کند.منطقه آزاد اروندنیز در سه بخش بازرگانی، گردشگری و صنعت با 112 فرصت سرمایه‌گذاری که 37 بسته آن مطالعه شده و آماده تحویل است در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

منطقه آزاد قشم با هزار فرصت سرمایه‌گذاری در 5 بخش صنعت و معدن، تجارت و بازرگانی، گردشگری،سرمایه‌گذاری و شرکت‌ها‌ی تابع در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و در کنار آن منطقه آزاد کیش با حدودا 50 فرصت سرمایه‌گذاری که 20 فرصت مربوط به صنعت و 30 فرصت آن مربوط به بخش‌های غیر صنعتی است حضور خواهد داشت، همچنین منطقه آزاد چابهار با 184 فرصت سرمایه‌گذاری که شامل حوزه‌ها توسعه و حمل و نقل و ترانزیت، توسعه صنعت، توسعه گردشگری، توسعه انرژی، توسعه تجاری، خدمات مالی بانک، توسعه آموزشی، تامین منابع مالی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ةای ملی، ICT و پروژه‌های در حال اجرا در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

منطقه آزاد ارس نیز با 65 پیشنهاد اقتصادی که شامل بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، صنعتی و زیر ساخت‌ها و امور زیربنایی و خدمات است در نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

آنچه مسلم است در نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یک هزار و 511 فرصت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور معرفی خواهد شد.

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آازد و ویژه اقتصادی در سالن 8و9 نمایشگاه بین‌المللی دائمی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه  تا دهم تیرماه سال جاری ادامه دارد 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران