پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4099 تاریخ : 1390/12/07-00:00:00
,5,
سهمیه جدید بنزین تا 25 اسفند واریز می شود

قیمت بنزین تا آخر فروردین ثابت است

سهمیه جدید بنزین تا 25 اسفند واریز می شود

با موافقت دولت با پیشنهاد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سهمیه بنزین فروردین در حالی تا 25 اسفندماه به کارتهای سوخت واریز می‌شود.

به گزارش بانک و صنعت: همزمان با آغاز شمارش معکوس برای به پایان رسیدن سال 1390 موضوع تعیین تکلیف قیمت و سهمیه‌های جدید بنزین به عنوان استراتژیک‌ترین کالای اقتصادی کشور در دستور کار جلسات شبانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها با حضور رئیس جمهوری قرار گرفته است.
در حال حاضر سناریوهای مختلف قیمتی و غیر قیمتی توسط دستگاه‌های مختلف دولتی به ستاد هدفمندی یارانه‌ها ارائه شده است اما در مجموع پیش بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی برای افزایش 20 درصدی قیمت بنزین، سال آینده دست دولت برای عرضه بنزین آزاد با نرخ 1000 تومانی باز باشد.

عبدالله جلالی قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفتگو با مهر با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سناریویی برای افزایش قیمت و یا تغییرات جدید در سهمیه بنزین خودروها برای سال 1391 نهایی نشده است، گفت: تاکنون سناریوهای مختلفی در ستاد هدفمندی یارانه ها بررسی شده اما تاکنون جمع بندی نهایی درباره تغییرات جدید بنزینی حاصل نشده است.

این مقام مسئول همچنین درباره اختصاص و یا منتفی شدن سهمیه ویژه بنزین نوروزی، تصریح کرد: هم اکنون مطالعات کارشناسی اختصاص سهمیه نوروزی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انجام شده و پیشنهاد برای تصمیم نهایی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به تصمیم رئیس جمهور بستگی دارد، اظهار داشت: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی از اواخر اسفند ماه و به منظور رفاه حال مردم سهمیه معمولی بنزین فروردین تا 25 اسفند در کارتهای هوشمند سوخت واریز خواهد شد.

جلالی همچنین با یادآوری اینکه در صورت موافقت با اختصاص سهمیه بنزین نوروزی، این سهمیه هم در روزهای پایانی اسفند ماه در کارتهای هوشمند سوخت شارژ خواهد شد، تاکید کرد: در صورت هر گونه تغییرات جدید قیمتی و غیر قیمتی درباره بنزین، ستاد حمل و نقل و سوخت به مردم اطلاع رسانی می کند 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 181
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران