پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3461 تاریخ : 1390/10/10-00:00:00
,15,
چینی ها به دنبال دیتا سنترهای وطنی

در دنیای فناوری و دیجیتال

چینی ها به دنبال دیتا سنترهای وطنی

وب سایت های چینی این روزها به دنبال استفاده از دیتاسنترهای داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات خود هستند تا از اتکای خود به دیتاسنترهای آمریکایی تا حد امکان بکاهند.

 به گزارش بانک و صنعت  به نقل از کامپیوترورلد، این امر شرکت های آمریکایی را که از بابت ارائه این خدمات سودهای کلانی به جیب می زنند نگران کرده است. چین قصد دارد یکی از پیشرفته ترین زیرساخت های رایانه ای را برای اداره وب سایت ها و دیتاسنترهایش ایجاد کند و به رقابت با آمریکا و اروپا بپردازد.
چین می گوید با توجه به رشد بی سابقه کاربران آنلاین در این کشور قصد دارد صدها دیتاسنتر بزرگ راه اندازی کند . تعداد کاربران آنلاین در این کشور هم اکنون از مرز 500 میلیون نفر فراتر رفته است.
چین قصد دارد پس از برطرف کردن نیازهای داخلیش خدمات دیتاسنتر خود را به دیگر کشورها هم ارائه دهد و به یک قطب ارائه خدمات دیتاسنتر برای رقابت با کشورهایی همچون هنگ کنگ و سنگاپور مبدل شود.
بخش عمده این دیتاسنترها مورد استفاده شرکت های مخابراتی و بانک های چینی قرار خواهند گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران