پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 590853 تاریخ : 1400/08/22-17:40:49
,5,
33 مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز کشف شد

در هفته گذشته؛

33 مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز کشف شد

33 مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز با 435 دستگاه ماینر در یک هفته گذشته در کشور کشف شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از توانیر، در هفته منتهی به 21 آبانا ماه، 33 مرکز جدید استخراج غیرمجاز رمز ارز با 435 دستگاه ماینر و ظرفیتی در حدود 1218 کیلووات کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش، در هفته گذشته، خراسان جنوبی با 22 درصد کشفیات در صدر و اصفهان با 13 درصد، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی هر کدام با 11 درصد و تهران با 10 درصد در رده های بعدی قرار داشتند.

همچنین این گزارش حاکی از آن است که برخلاف هفته گذشته که کشفیات تعرفه های خانگی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده بود، در هفته جاری بیشترین کشفیات مراکز و دستگاه های استخراج غیرمجاز رمز ارز به بخش صنعتی با 60 درصد اختصاص یافته است.

بر اساس تحلیل های صورت گرفته، به بالا بودن فراوانی ظرفیت های 10 تا 30 کیلووات در کشفیات این هفته، نشانگر پراکندگی بالای استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور با تعداد دستگاه پایین صرفاً برای استخراج بیت کوین در بخش خانگی بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران