پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3153 تاریخ : 1390/09/14-00:00:00
,8,
پوشش 10 ساله بیمه بیکاری برای معلولین

پوشش 10 ساله بیمه بیکاری برای معلولین

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معلولین به مدت 10 سال تحت پوشش صندوق بیمه بیکاری قرار می‌گیرند.

 به گزارش  بانک و صنعت ،هادی مقدسی در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان افزود: با تصویب صندوق بیمه بیکاری در کمیسیون اجتماعی مجلس معلولین به مدت 10 سال تحت پوشش این صندوق قرار می‌گیرند، این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و به زودی در دستور کار علنی مجلس قرار می‌گیرد.
نماینده مردم بروجرد درمجلس تصریح کرد: بر این اساس دولت مکلف است با ایجاد صندوق بیمه بیکاری، بیکاران را مورد حمایت قرار دهد.
مقدسی با بیان این‌که در این طرح افراد عادی به مدت دو سال فرصت دارند در جستجوی کار باشند، ادامه داد: افراد طی این دو سال از حمایت‌های این صندوق به صورت ماهیانه برخوردار می‌شوند، اما این فرصت برای معلولان به مدت 10 سال در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این‌که بر اساس این طرح معلولان از نیاز به مستمری ناچیز ماهیانه 40 هزار تومان رها و مبلغی حدود 120 هزار تومان به آنها پرداخت می‌شود، اذعان کرد: با پیگیری‌های این کمیسیون، طی دو سال گذشته و در بودجه سال 90 نیز100 میلیارد تومان برای بهزیستی و رفع مشکلات متعدد معلولان اختصاص داده شده است.
هادی مقدسی اضافه کرد: اگر انواع دسیسه‌ها و کارشکنی‌های 32 ساله دشمنان ما نبود تک تک مردم از بیشترین آرامش، رفاه و آسایش برخوردار بودند.
وی تاکید کرد: 32 سال است که ما در حال نبرد با یزیدیان زمان هستیم و تنها در سایه این که ما انقلاب‌مان را به انقلاب کربلا گره زده‌ایم توانسته‌ایم به جلو پیش برویم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 580
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران