پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310922 تاریخ : 1396/09/21-14:27:38
,17,22,
300 تن برنج قاچاق در چابهار کشف شد

300 تن برنج قاچاق در چابهار کشف شد

دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان از کشف 300 تن برنج فاقد مجوز در شهرستان چابهار خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قاچاق کالا وارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در دپوی برنج فاقد مجوز در یکی از محله های شهرستان چابهار، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل انبار دپوی برنج های قاچاق را شناسایی کرده و برای بررسی موضوع به مکان مورد نظر اعزام شدند.
ماموران در بازرسی از این مکان 300 تن برنج فاقد مجوز به ارزش 20 میلیارد ریال را کشف و در این زمینه یک متهم را نیز دستگیر کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 180
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران