پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 590669 تاریخ : 1400/08/16-15:54:51
,5,
221 هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز ضبط شد

از ابتدای سال تاکنون؛

221 هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز ضبط شد

مجری طرح تأمین برق رمزارزهای توانیر، از کشف و ضبط 221 هزار و 390 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، محمد خدادادی، مجری طرح تأمین برق رمزارزهای توانیر گفت: در سال جاری، 221 هزار و 390 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در پنج هزار و 756 مرکز با ظرفیت 621 هزار و 695 کیلووات کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته نیز 227 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در 14 مرکز در کشور شناسایی، کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: ظرفیت منصوبه این تعداد دستگاه غیرمجاز هم 477 کیلووات بوده است.

مجری طرح تأمین برق رمز ارزها در توانیر، بیشترین درصد کشفیات دستگاه های رمز ارز غیرمجاز طی یک هفته گذشته را مربوط به استان تهران با 22 درصد دانست و یادآور شد: درصد این کشفیات در استان های آذربایجان شرقی و اصفهان هر کدام 14 درصد و خوزستان 11 درصد بوده است.

خدادادی گفت: 44 درصد کشفیات در تعرفه های مختلف برحسب ظرفیت مربوط به تعرفه خانگی و 23 درصد مربوط به تعرفه سایر مصارف (تجاری) است.

مجری طرح تأمین برق رمز ارزها در توانیر گفت: با مقایسه میزان مصرف یک ماینر با سایر وسایل خانگی باید گفت: مصرف برق یک ماینر دو تا سه کیلوواتی به میزان 35 پنکه یا 15 یخچال فریزر است. ماینری با این مشخصات همچنین به اندازه پنج کولر آبی یا یک کولر گازی برق مصرف می کند.

وی افزود: استخراج یک بیت کوین به بیش از 300 مگاوات ساعت برق نیاز دارد که این میزان بیشتر از برق مصرفی حدود 35 هزار واحد مسکونی در یک شبانه روز تخمین زده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران