پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616632 تاریخ : 1401/03/11-12:57:32
,13,22,
21 هزار و 759 میلیارد تومان به گندمکاران کشور پرداخت شد

با واریز 8 هزار میلیارد تومان دیگر به حساب گندمکاران؛

21 هزار و 759 میلیارد تومان به گندمکاران کشور پرداخت شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از واریز 8 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم های خریداری شده به حساب کشاورزان خبر داد و گفت: بیش از 21 هزار و 759 میلیارد تومان به حساب گندم کاران واریز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد با اعلام اینکه تاکنون دو میلیون و 329 هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است، افزود: مبلغ کل خرید تاکنون به 24 هزار و 624 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و 334 هزار تن گندم، پیشتاز استان ها در تحویل این محصول راهبردی است، اظهار کرد: به ترتیب استان های استان فارس، ایلام، کرمان و گلستان پس از استان خوزستان در رتبه های بعدی قرار دارند.

راد با بیان اینکه تاکنون 26 استان کشور وارد عملیات خرید تضمینی این محصول راهبردی شده اند، تصریح کرد: مراکز خرید استان های مذکور تا این مقطع از سال جاری زراعی، 356 هزار محموله از کشاورزان گندمکار در این استان ها، خریداری کرده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از 88 درصد از پول گندم های خریداری شده به حساب گندمکاران واریز شده است، خاطرنشان کرد: کمتر از 12 درصد باقی مانده از مطالبات این عزیزان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران