به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،این شرکت با درک موفقیت تجارت خود از شهریور ماه سال ۸۹ اقدام به استقرار مدل تعالى EFQM کرده که مراحل استقرار خود را در چهار مرحله آموزش خود ارزیابى، تدوین اظهارنامه،تعیین اولویتهاى بهبود و تربیت ارزیاب تعریف کرده است.مدل سرآمدى مشهور به EFQM در سال ۱۹۹۹ توسط ۱۴ مدیر برگزیده در اروپا براى اولین بار مطرح شد. از ویژگى هاى برجسته این مدل، انعطاف پذیرى و رویکرد نتیجه گراى مدل است که براى سازمان امکانى فراهم مى آورد که با کمک نیروى انسانى شاغل در سازمان و مشاور بیرونى، نقاط قوت و فرصت ها و نقاط ضعف و تهدیدها و اولویتهاى بهبود خود را تعریف و پس از آن پروژه هاى بهبود را تعریف و به کمک توانمند سازها،نتایج مطلوب را براى سازمان به دست آورد.با توجه به رشد رقابت پذیرى در صنعت بیمه در سالهاى اخیر شرکت هاى بیمه معتبر بین المللى مانند بیمه لویدز لندن با استقرار این مدل توانسته اند دستاوردهاى مالى خود را با شاخص هاى مطلوب افزایش دهند.فرآیند استقرار درحال حاضر در شرکت بیمه د انا در مرحله شناسایى و تعیین اولویتهاى بهبود قرار دارد.