پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618269 تاریخ : 1401/05/08-09:56:49
,13,
20 هزار تن شیرخشک در انبارها موجود است

20 هزار تن شیرخشک در انبارها موجود است

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: بنابر آمار 20 هزار تن شیرخشک در انبارها موجود است که ماهانه 9 تا 10 هزار تن از آن صادر می شود.

به گزارش بانک و صنعت، سیاوش سلیمی رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به گرمای شدید، کاهش 20 تا 25 درصدی تولید شیر و گرانی نهاده ها نه تنها با افزایش دریافت شیر در کارخانجات روبرو نیستیم، بلکه با کاهش تولید مواجه بوده ایم.

به گفته او، با کاهش تولید شیرخام ناشی از گرما و گرانی نهاده و افت مصرف، بازار به تعادل رسیده است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: در شرایط فعلی کارخانجات تولید شیرخشک به سبب نیاز به نقدینگی بالجبار کمتر از قیمت تمام شده شیرخشک تولید و صادر می کنند،درحالیکه تولیدکننده انتظار دارد که در قالب خرید تضمینی خریداری شود.
طبق گفته انجمن تولیدکنندگان شیرخشک هر کیلو شیرخشک صنعتی 2 تا 8 هزار تومان کمتر از قیمت تمام شده عرضه شود که برای استمرار تولید حمایت از تولیدکننده امری ضروری است.
بنابرآمار ماهانه 5 تا 6 هزار تن شیرخشک در کشور مصرف می شود که در برخی ماه ها تولید 2 برابر این میزان است و در شرایط فعلی به سبب کاهش تولید ناشی از فصل گرما و افزایش قیمت نهاده ها، بازار متعادل است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران