پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264927 تاریخ : 1395/11/01-11:19:52
,10028,
2 تونل به طبقات منفی 1 و 2 پلاسکو ایجاد کردیم

2 تونل به طبقات منفی 1 و 2 پلاسکو ایجاد کردیم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: دو تونل به طبقات منفی یک و دو زده‌ایم اما هنوز راه ورودی باز نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شریف‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌‌نشانی در خصوص آخرین وضعیت عملیات نجات و امدادرسانی به آتش‌نشانان گرفتار شده در آوار ساختما پلاسکو اظهار داشت: از دیروز تا کنون بی‌وقفه عملیات نجات و آواربرداری در حال انجام است.

وی در خصوص اینکه چرا هنوز آمار دقیقی از افراد گرفتار شده در زیر آوار وجود ندارد، گفت:‌ برخی افراد به صورت داوطلبانه در زمان عملیات به محل اعزام شدند و شیفت‌شان نبوده است به همین دلیل نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد.

شریف‌زاده با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب جان تازه‌ای به آتش‌‌نشانان داد، افزود: پیام رهبر انقلاب به آتش‌نشانان روحیه مضاعف بخشید و با تلاشی چندین برابر در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دو تونل به طبقات منفی یک و دو زده‌ایم اما هنوز راه ورودی باز نشده است ضمن اینکه با دستگاه‌های زنده‌یاب و سگ‌ها نیز در حال جست‌وجو هستیم؛ طبقات منفی یک و منفی دو مملو از پارچه است هر آواری که بر می‌داریم اکسیژن به کانون آتش می‌رسد و باعث شعله ور شدن آن می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌‌نشانی تصریح کرد:‌برش آهن‌ها کار بسیار دقیقی است و هرگونه بی‌دقتی می‌تواند جان همکارانی که زنده مانده‌اند و کسانی که در حال عملیات جست‌وجو هستند را به خطر بیندازد.

وی تأکید کرد: مشکل نیروی انسانی و تجهیزات نداریم و هم اکنون در 6 نقطه تهران عملیات حریق و نجات در حال انجام است. به عبارتی دیگر در کنار عملیات پلاسکو به اقدامات دیگرمان نیز رسیدگی می‌کنیم.

شریف‌زاده از مردم خواست از تجمع در این محل خودداری کنند و افزود: برخی مردم دیشب با دستگاه جوش و جرثقیل به اینجا آمدند و اعلام آمادگی کردند اما کمکی نیاز نداریم و امکانات خودمان کافی است.

وی تصریح کرد:‌ حال یکی از آتش‌نشان وخیم است. هم اکنون 4 نفر تحت مراقبت‌های ویژه هستند و مابقی افراد از بیمارستان مرخص شده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران