پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1654 تاریخ : 1390/05/26-00:00:00
,8,
دور جدید ثبت‌نام عدالت کارگران به‌زودی آغاز می‌شود

دور جدید ثبت‌نام عدالت کارگران به‌زودی آغاز می‌شود

: رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام اینکه برنامه واگذاری سهام عدالت به کارگران قطعی است و متوقف نخواهد شد، گفت: کارگران قراردادی و رسمی برای ثبت‌نام منتظر

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،اولیاء علی بیگی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه واگذاری سهام عدالت به 3 میلیون و 200 هزار نفر کارگر ساختمانی و فصلی ثبت‌نام شده در سامانه سهام عدالت وزارت سابق کار و امور اجتماعی، گفت: در حال حاضر اطلاعات ارائه شده توسط این افراد در دست بررسی و پالایش است.
رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در این ارتباط که طبق برنامه اولیه قرار بوده است که بلافاصله پس از کارگران فصلی و ساختمانی، کارگران متقاضی سهام عدالت قراردادی و رسمی ثبت‌نام شوند، اظهار داشت: با اقداماتی که هم‌اکنون در دست انجام است نمی‌توان گفت که توقفی در این امر به وجود آمده است.

علی بیگی ادامه داد: در هر صورت باید تکلیف ثبت‌نام شدگان فعلی معلوم شود چون تقاضای مطرح شده همه افراد شفاف نیست و باید از بین 3 میلیون و 200 هزار تقاضای ثبت شده، متقاضیان و مشمولان واقعی با حذف تکراری‌ها و کسانی که قبلا سهام عدالت خود را از روش‌های دیگری دریافت کرده‌اند، مشخص شوند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین طبق سازوکار اولیه تعیین شده در مورد طرح واگذاری سهام عدالت کارگران، توقفی به وجود نیامده است و کارها در دست انجام است.
این مقام مسوول کارگری در این زمینه که بیش از 2 ماه از زمان بسته شدن سامانه ثبت‌نام کارگران می‌گذرد و هنوز تکلیف تقاضاهای فعلی روشن نشده است، بیان داشت: در هر صورت باید وضعیت افراد ثبت‌نام شده مشخص شود که آیا می‌توانند سهام عدالت را در قالب کارگری دریافت کنند یا خیر؟رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور تاکید کرد: اینکه بخواهیم در روند واگذاری سهام عدالت حدود 9 میلیون نفر کارگر فعال در کشور برخی توقف‌ها و تاخیرها را نیز داشته باشیم طبیعی است چرا که در هر صورت این پروژه زمانبر خواهد بود.
وی افزود: در جلسات متعدد صورت گرفته برای فراهم شدن زمینه واگذاری سهام عدالت کارگران، دغدغه دولت و وزارت کار سابق این بوده است که کارگران بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

علی بیگی افزود: کارگران قراردادی و رسمی متقاضی سهام عدالت باید منتظر اعلام بعدی برای ورود به سامانه ثبت‌نام سهام عدالت باشند.

این مقام مسوول کارگری تاکید کرد: قرار نیست که گروهی از کارگران سهام عدالت خود را دریافت نکنند؛ بنابراین به‌زودی دور جدید ثبت‌نام از متقاضیان کارگری سهام عدالت با اتمام پالایش 3 میلیون و 200 هزار نفر ثبت‌نام شده فعلی آغاز می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران