پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489691 تاریخ : 1398/05/28-10:13:16
,17,22,
یک هزارو 190 فرصت شغلی در لرستان ایجاد شد

یک هزارو 190 فرصت شغلی در لرستان ایجاد شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از 160 میلیارد تومان تسهیلات بانکی طی یکسال گذشته به 44 واحد صنعتی استان پرداخت و با احیای این واحدها یکهزار و 190 فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا صفی خانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای نمونه برای راه‌اندازی کارخانه نساجی بروجرد 8 میلیارد تومان به این واحد پرداخت شده و انتظار می رود این واحد تا پایان سال افزایش تولید داشته باشد.

وی اظهار داشت: طی یک سال گذشته 47 واحد صنعتی و کشاورزی راکد لرستان با پیگیری‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت به چرخه تولید بازگشتند  و 68 واحدصنعتی نیز افزایش نیرو داشتند.

وی مهمترین عامل تعطیلی واحدهای صنعتی لرستان را کمبود نقدینگی، مشکلات بانکی،  فرسودگی ماشین آلات و مدیریت نامناسب این مجموعه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر 45 واحد صنعتی مشکل دار شناسایی و در حال برررسی برای رفع مشکل هستند.

240 واحد معدنی و یکهزار و 500 واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در لرستان وجود دارد که سهم این تعداد در اشتغال استان 20 درصد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران