پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452208 تاریخ : 1398/01/12-14:54:48
,10028,
گسترش فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه سازمانی دارد

گسترش فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه سازمانی دارد

در جهان امروز توسعه آی. تی یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان‌های پیشرو است و سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از 42 میلیون نفر و حجم عملیات که دارد برای عبور از چالش‌ها نیازمند تحول اساسی است. بر این باوریم که با توسعه آی.تی علاوه برارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان، تحولات گسترده‌ای را در مسیر خدمت‌رسانی شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در اولین روز کاری و در دیدار با کارکنان اداره کل غرب سخن می‌گفت، ضمن تبریک سال نو به کارکنان خدوم و تلاشگر اداره کل غرب تهران بزرگ و شعب تابعه؛ سلامتی، بهرورزی، سربلندی و موفقیت برای کارکنان را در عرصه‌های مختلف در کنار خانوداه‌هایشان آرزو کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "رونق تولید" را بسیار حساس و تاثیرگذار در تمامی امور دانست و افزود: با توجه به فلسفه تامین اجتماعی و ماهیت فعالیت سازمان، عملکرد مسئولان و کارکنان نسبت به تحقق این شعار دوچندان باید باشد.
حیدری با ارزیابی عملکرد اداره کل غرب تهران بزرگ در سال گذشته، سال 1397 را  سالی با دامنه پرفراز و نشیب و دشوار توصیف کرد و افزود: حادثه دلخراش درگذشت مرحوم دکتر نوربخش، مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین معاون سازمان در امور مجلس یکی از اسفناک‌ترین حاد‌ثه‌ها بود که یاد و خاطره آنهاه همیشه در دل مسئولان و کارکنان باقی خواهد ماند.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را یکی دیگر از مسایل در کشور دانست که سازمان تامین اجتماعی مشکلات اقتصادی؛ تمامی مطالبات و تعهدات خود را نسبت به  مخاطبان میلیونی برآورده و پرداخت نمود  و از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون آمد.
شایان ذکر است مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران به همراه معاونان و جمعی از روسای ادارات در ایام نوروز جهت عرض تبریک و تهنیت به کارکنان به شعب 2 و 18 نیز رفتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 398
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران