پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467864 تاریخ : 1398/04/19-09:18:15
,2,
گستردگی نقاط تماس پست‌بانک‌ایران، اهمیت بانکداری‌دیجیتال در این بانک را مضاعف کرده‌است

دکتر شیری:

گستردگی نقاط تماس پست‌بانک‌ایران، اهمیت بانکداری‌دیجیتال در این بانک را مضاعف کرده‌است

شیری درجلسه توسعه بانکداری دیجیتال این بانک که با حضور اعضای هیأت‌مدیره و مدیران امور برگزارشد با تأکید بر لزوم استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ارائه خدمات متنوع گفت: گستردگی نقاط تماس، اهمیت بانکداری دیجیتال در پست بانک ایران را مضاعف کرده‌است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران افزود: در اقتصاد شبکه‌ای، میزان حضور در نقاط مختلف اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل گستردگی شعب و باجه های این بانک یک امتیاز ارزشمند محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در بانکداری و اقتصاد دیجیتال، ذینفعان بانک تغییر نمی‌کند بلکه مسیر و نحوه خدمت‌رسانی تغییر می‌یابد و اولین قدم برای ورود به این مسیر تعیین نیازها و دامنه خواسته‌های بانک است.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران استفاده از خدمات مشاوره‌ای در حوزه بانکداری دیجیتال را ضروری دانست و افزود: فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی نیروی انسانی برای ورود به این حوزه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی با تأکید بر لزوم تدوین سندراهبردی مبتنی بر بانکداری‌دیجیتال با استفاده از مشاوران متخصص، خاطرنشان کرد: اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی در این‌خصوص ضروری است زیرا هرچه آمادگی سازمانی کمتر باشد ریسک بیشتر می‌شود و اجرای برنامه دچار مشکل می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران