پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467401 تاریخ : 1398/04/12-13:11:18
,16,
گزیده اخبار پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»

گزیده اخبار پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت نهادها و مراجع سینمایی همچون سازمان سینمایی ارشاد، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند و انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی و... 15 تا 17 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدحمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی، بهزاد رشیدی را به سمت دبیری پنجمین دوره این جشنواره منصوب کرد و بلافاصله فعالیت دبیرخانه‌ای این جشنواره مستقر در جهاد دانشگاهی هنر از فروردین‌ماه سال جاری آغاز و منتج به انتشار فراخوان این جشنواره شد که در آن شعار «حمایت از تولید ملی» و«رونق تولید» سرلوحه قرار گرفته است.

این دوره از جشنواره براساس مفاد مندرج در فراخوان در بخش‌های رقابتی همچون فیلم مستند، فیلم‌های پویانمایی و گرافیک متحرک، فیلم‌های تبلیغاتی (شامل آنونس، تیزر و نماهنگ، مجموعه‌های مستند تلویزیونی در مورد صنعت و فناوری، بخش‌های موضوعی ویژه، عکس صنعتی  تک‌عکس و مجموعه، عکس تبلیغاتی، آثار دانشجویی) برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره براساس مقررات تا پایان 30 تیرماه سال جاری مقرر شده است.

براین اساس علاقه‌مندان شرکت در بخش دانشجویی علاوه بر شرکت در این بخش از جشنواره، قادر به شرکت در هر یک از رشته‌های رقابتی دیگر ذکر شده نیز خواهند بود.

علاوه بر این دبیرخانه جشنواره از آنجا که یکی از اهداف اصلی خود را قرابت هر چه بیشتر میان نهادها و مراکز صنعتی با جامعه هنری و فیلمساز تعیین کرده است لذا در این راستا با برگزاری برنامه‌های بازدید مستندسازان و عکاسان از مراکز صنعتی سعی در آشنایی و تعامل هر چه بیشتر میان آنها دارد که البته تاکنون بازدید از شرکت صنایع سینمایی پیروز، شرکت ایران خودرو، پارک فناوری پردیس به انجام رسیده است و مستندسازان و عکساسان در جریان روند فعالیت این مراکز قرار گرفته‌اند و در تازه‌ترین این بازدیدها دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا جامعه فیلمساز و عکاس را در بازدید از مؤسسه رویان در جریان رویدادها و تحولات این مؤسسه نیز قرار دهد.

دبیرخانه جشنواره تا به امروز نشست هم‌اندیشی با مستندسازان و برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره را به منظور ارائه برخی پیشنهادات و راه‌کارهایی که منجر به برگزاری هر چه مطلوب‌تر این جشنواره خواهد شد برگزار کرده و همچنین نخستین نشست خبری و رونمایی از پوستر جشنواره را نیز در روزهای پایانی خردادماه منعقد شده است.

توسعه همکاری این جشنواره با وزارت صنعت و معدن و تجرابت در قابل امضای تفاهمنامه دبیر آن با مدیریت روابط عمومی این وزارتخانه، رایزنی با سازمان بنادر و کشتیرانی، معاونت وزیر کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای از جمله اقدامات دیگری بوده است که دبیرخانه این جشنواره در هر چه پربار و جریان‌ساز برگزار شدن این جشنواره به انجام رسانده است.

همچنین اخیرا بهزاد رشیدی؛ دبیر پنجمین جشنواره «فردا» با حضور در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای استانی جهاد دانشگاهی که به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در یاسوج برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره، مسئولان استانی جهاد دانشگاهی را برای مشارکت هر چه مؤثر در این جشنواره با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود در دانشگاه ها، دعوت کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار جشنواره به سایت جشنواره به نشانی www.jdfest.ir مراجعه کرده و یا در کانال تلگرامی fardafest@ عضو شوند.

پوستر جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 452
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران