پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495203 تاریخ : 1398/09/26-11:24:03
,2,10028,10032,
کیفیت بالای آثار ارسالی در جشنواره انشانویسی

کیفیت بالای آثار ارسالی در جشنواره انشانویسی

کارشناسان کیفیت آثار ارسال شده در نخستین جشنواره انشا نویسی با موضوع «اگر آب نباشد» را در سطح بالا ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک مسکن، با توجه به اهمیت مساله آب در حیات بشریت، بانک مسکن در قالب کمپین «من ایرانم، مرا دریاب» سعی در گسترش فرهنگ مصرف صحیح این ماده حیاتی دارد. یکی از موثرترین راهکارها برای تشریح اهمیت، آموزش به کودکان و نوجوانان است. بر این اساس، نخستین جشنواره انشا نویسی با موضوع «اگر آب نباشد»، ویژه دانش آموزان دوره اول متوسط اجرا و در گام نخست حدود 5 هزار اثر از تمامی مناطق تهران به این جشنواره ارسال شد. پس از انجام داوری و ارزیابی های فنی و ادبی صورت گرفنه در مرحله نخست، 200 اثر توسط داوران برگزیده شد. همچنین در مرحله نهایی نیز از میان این آثار، 10 اثر برتر برگزیده شد، که در دی ماه سال جاری، طی مراسمی جوایز افراد برتر از سوی مسوولان بانک مسکن اهدا خواهد شد.

حجت کجانی حصاری، یکی از مولفان برجسته کتب درسی به عنوان یکی از داوران مرحله نهایی در گفت و گو با «هیبنا»، جزییاتی را درباره آثار ارسال شده و نحوه ارزیابی مطالب عنوان کرد. او با بیان این موضوع که این جشنواره، محفل مناسبی برای ارایه دیدگاه دانش آموزان است، گفت: انتخاب 10 مطلب برتر، از میان مطالب ارسال شده کاری بسیار دشوار بود، زیرا اکثر متن های ارایه شده از سوی دانش آموزان هم به لحاظ ادبی و هم به لحاظ محتوا در سطح بسیار بالایی قرار داشت. او افزود: با توجه به استقبال صورت گرفته از این جشنواره و سطح بالای مطالب ارسال شده، پیشنهاد می شود که در جشنواره های آینده، از آثار برگزیده بیشتری تقدیر شود.

کجانی حصاری با تاکید بر این که نیاز است این گونه جشنواره با محوریت محیط زیست بیشتر مورد تاکید قرار گیرد، گفت: در انتخاب این آثار سعی شده که به گروه سنی نیز توجه شود و با توجه به گروه سنی، مطالب ارایه شده حاوی آرایه های ادبی ، علائم نگارشی و انسجام مناسب بود. این کارشناس حوزه ادبی تاکید کرد که تداوم این جشنواره ها باعث خواهد شد که دانش آموزان، برای مطالعه در این حوزه به منابع مختلف رجوع کنند و سطح آگاهی این افراد درباره موضوعاتی نظیر آب افزایش یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 467
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران