پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348385 تاریخ : 1397/02/18-10:13:46
,5,
کمپانی راشینگ پیشرو در صنعت و تکنولوژی

سعید عابدینی مدیر توسعه بازرگانی شرکت راشیگ:

کمپانی راشینگ پیشرو در صنعت و تکنولوژی

شرکت راشیگ بیش از یکصد سال تجربه دارد و پیشرو در صنعت و تکنولوژی است و همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت افتخاری بزرگ برای راشینگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت؛ در حاشیه دومین روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، دکتر سعید عابدینی مدیر توسعه بازرگانی شرکت راشیگ در خصوص امضای تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت گفت: شرکت راشیگ بیش از یکصد سال تجربه دارد و پیشرو در صنعت و تکنولوژی است و مدت هاست در کلیه دانشگاه‌های جهان هر شخصی که می‌خواهد در رشته شیمی تحصیل کند یکی از انتخاب‌های وی راشیگ است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت راشینگ نام آورترین شرکت در سطح جهان است گفت: همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت که بزرگترین مجموعه پژوهشی در خاورمیانه می‌باشد برای راشینگ افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: برای شخص من افتخار بزرگی است که تکنولوژی راشیگ را توسط پژوهشگاه نفت به ایران بیاورم و امید است پروژه‌هایی که در دست داریم با موفقیت به پایان برسد و بهره‌برداری متقابل داشته باشیم.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه 16 اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به کار خود خاتمه می‎دهد. 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران