پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348985 تاریخ : 1397/02/26-16:39:14
,10025,10026,
کسب و کار سنتی در صنعت بیمه محکوم به نابودی است

ضرابیه:

کسب و کار سنتی در صنعت بیمه محکوم به نابودی است

شبکه های اجتماعی ، انتقال اطلاعات را سرعت بخشیده اند و خدمات نوین آنان توقع مصرف کننده ایرانی را بالا برده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسندیکای بیمه گران ایران، مدیرعامل شرکت بیمه سامان که در نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه سخن می گفت با اشاره به این مطلب افزود: مشتریان صنعت بیمه همان هایی هستند که از خدمات دیجیتالی بانک ها و شبکه های ارتباطی استفاده می کنند و بنابراین همین توقعات را هم از صنعت بیمه دارند.

وی تصریح کرد: صنعت بیمه باید در این مسیر قدم های بلندتری بردارد و نگاهی تازه به کسب و کار خود داشته باشد وگرنه از قافله اقتصاد جا می ماند.

وی کاهش سود شرکت های بیمه ای را نشانه کهنگی سیستم های بیمه ای دانست و گفت: مدل کسب و کار سنتی محکوم به نابودی است و راهی جز مجهز شدن به فنآوری وجود ندارد.

ضرابیه به ضرورت تکمیل زیرساخت ها از سوی شرکت فنآوران اطلاعات خبره، اظهار داشت: چهل هزار کارآفرین در صنعت بیمه داریم که باید از ایده های آنان حمایت کنیم.

ضرابیه افزود: فنآوری به محصولات بیمه ای عمق می دهد و عملیات بیمه گری را تسهیل می کند.

وی تصریح کرد: محصول بیمه ای معمولا محصول جذابی نیست بلکه یک اضطرار است و به همین خاطر باید در طراحی و عرضه آن از تمامی ابزارهای ممکن استفاده کنیم.

مدیرعامل بیمه سامان در پایان گفت: صنعت بیمه باید نیازهای خود را  برای شرکت های نرم افزاری تبیین کند تا متناسب با این نیازها محصولات نهایی خود را آماده کنند.

گفتنی است نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه 24 اردیبهشت ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران به کار خود پایان داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران