پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449522 تاریخ : 1397/12/01-19:36:31
,5,
کتاب ارزشمند مدیریت و تفکر استراتژیک تالیف و منتشر شد

به همت سه تن ازمدیران برق فارس

کتاب ارزشمند مدیریت و تفکر استراتژیک تالیف و منتشر شد

امروزه تفکر استراتژیک، از کاربرد بسیارزیادی برخوردار بوده و یکی از مهمترین ارکان مدیریتی محسوب می شود. این رویکرد هر روز در مجامع مختلف پررنگ تر شده و طیف وسیع تری از نظرات و تفکرات عمیق را در دل خود جای می دهد. علاوه بر این، پیچیدگی علوم مختلف و مدیریت افکار و مهندسی اطلاعات در جهان کنونی، اهمیت کاربرد تفکر استراتژیک را بیش از پیش افزایش داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، محمدرضا سلطانی رئیس دفتر مدیرعامل این شرکت، تالیف و انتشار کتاب یاد شده باتفاق دو نفر از همکارانش  درشرایط کنونی را یک ضرورت دانست و گفت: تفکر استراتژیک رویکردی است که چارچوب نگرشی ارزشمند را می آفریند و بدنبال آن مفاهیم اثر بخشی را خلق  می کند که موجب باز آفرینی نگرش مدیران خواهد شد. لذا این ضرورت احساس می شد تا نتیجه تجربیات و تحقیقات علمی و عملی خود را که بر گرفته از انواع سیستم های مدیریتی می باشد  با ویژگی های منحصر به فرد به صورت روان به رشته تحریر در آورده و در اختیار علاقه مندان و متخصصان امر قرار داده باشیم.

محسن میرزازادگان شیرازی  مدیر دفتر مدیرعامل و هیئت مدیره برق فارس نیز درخصوص تالیف کتاب مزبور گفت: کتاب حاضر در سه بخش  و نه فصل  بمنظور ارتقاء سطح دانش علاقه مندان و توسعه پژوهش های کاربردی  منتشرو در اختیار سایر همکارانم در صنعت برق کشور قرار گرفته شده است.

وی علاقه مندان را به مطالعه کتاب مزبور ترغیب و خاطرنشان کرد: در این کتاب خواننده با معانی بر گرفته از تفکر استراتژیک در قالب سیاست، خط مشی و قواعد ساده و در عین حال عمیقی مواجه خواهد شد که با آنها می تواند از نحوه گزینش و چگونگی تصمیم گیریهای سازمانی به آسانی آشنایی پیدا کند.

میرزازادگان در خاتمه با اظهار امیدواری از ارائه نظرو مشارکت محققان افزود: امیدوارم محققان و متخصصان بخش صنعت و پژوهشگران پژوهش های کاربردی، با مشارکت فعال و اظهارنظر خود، در جهت هر چه پر بارتر شدن کوشش انجام شده ، ما را در جهت تحقق اهداف علمی در کشور یاری فرمایند.

گزارش ارسالی حاکی از این است که کتاب مزبور به همت محمد رضا سلطانی رئیس دفتر مدیرعامل، محسن میرزازادگان شیرازی مدیر دفتر مدیرعامل و هیئت مدیره، علی اصغر حسینی مدیر دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش برق فارس به تالیف رسیده و توسط انتشارات قلم امامت، به شمارگان 1000 جلد منتشر شده است.

در ادامه  حسینی مدیر دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش برق فارس نیز از همکارانش در انتشار کتاب تشکر کرد و گفت: من از کسانی که در انتشار این کتاب ارزشمند، تلاش و کوشش وافر مبذول داشته اند قدردانی و سپاسگزاری می کنم و از درگاه خداوند سبحان، توفیقات روزافزونشان را درراستای اعتلای صنعت برق کشور خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران