پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511214 تاریخ : 1399/01/31-15:57:56
,5,
کاهش نیاز ترکیه به گاز ایران/جزییات تعمیرات خط لوله صادراتی

یک مقام مسوول خبر داد:

کاهش نیاز ترکیه به گاز ایران/جزییات تعمیرات خط لوله صادراتی

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از آغاز تعمیرات خطوط لوله واردات گاز ایران در خاک ترکیه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، مهدی جمشیدی‌دانا ضمن اعلام این خبر، گفت: ترکیه تعمیرات خطوط لوله واردات گاز از ایران را در خاک خود آغاز و اعلام کرده که این تعمیرات چند هفته به طول می‌انجامد.

وی درباره دلیل تأخیر در از سرگیری صادرات گاز به ترکیه، اظهار کرد: به دلیل کاهش نیاز ترکیه به گاز با عبور از فصل سرما و همچنین محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، تعمیر خط لوله گاز صادراتی ایران به این کشور از سوی ترکیه با تأخیر آغاز شد و به همین دلیل صادرات همچنان متوقف است.

واردات گاز ترکیه از ایران به‌دلیل انفجار خط لوله در خاک ترکیه در 12 فروردین‌ماه امسال متوقف شد. این حادثه در مرز بازرگان و در خاک ترکیه رخ داد و این کشور مسئول انجام تعمیرات و جبران آسیب‌هاست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران