پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514976 تاریخ : 1399/04/05-11:24:04
,11,10028,
کاهش دما و بارش باران در سواحل خزر

کاهش دما و بارش باران در سواحل خزر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد دمای هوا در نوار شمالی و سواحل خزر کاهش می یابد و در استان های شرقی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه وشهرسازی، از بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نقاط جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد را از بعدازظهر فردا تا روز دوشنبه پیش بینی می شود.

براساس این گزارش در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای نقاطی از استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه نقاط شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و این وضعیت یکشنبه شب و دوشنبه در گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز پیش بینی می شود.

این سازمان پیش بینی کرد که دمای هوا از فردا (جمعه) در نوار شمالی و دامنه های جنوبی البرز پنج تا 10 درجه کاهش یابد و در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید است و بادهای 120 روزه در شهرهایی همچون زابل سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید می شود.

امروز و فردا ساحل خلیج فارس مواج و متلاطم و از بعدازظهر امروز تا شنبه دریای خزر نیز مواج اعلام شد.

سازمان هواشناسی هوای پایتخت را در سه روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و گاهی با وزش باد پیش بینی کرد که روند کاهش دما در تهران را نیز شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای هوا در تهران امروز 37 درجه، فردا 35 درجه و روزهای شنبه و یکشنبه 33 درجه پیش بینی شده است.

امروز کمینه دما در شمیرانات 22 درجه و در مهرآباد به 25 درجه می رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران