پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517234 تاریخ : 1399/05/13-15:34:38
,8,
کاهش دامنه نوسان معاملات بورس به 2 درصد تکذیب شد

از سوی مدیرعامل بورس تهران

کاهش دامنه نوسان معاملات بورس به 2 درصد تکذیب شد

مدیرعامل بورس تهران کاهش دامنه نوسانات معاملات بورس به 2 درصد را تکذیب کرد.

به گزارش بانک و صنعت، علی صحرایی در گفت و گویی اعلام کرد: قبلاً نیز شایعه افزایش دامنه نوسان سهام مطرح بود؛ حالا مجدداً این شایعه در خصوص کاهش دامنه نوسان به 2 درصد مطر ح شده که این شایعات درست نیست.

وی افزود: برای رفع مشکلات در سامانه معاملات به زودی تغییراتی بنیادین انجام می دهیم. سهام حاضر در بازار بورس تهران به واسطه تراکنش های زیاد و مشکلات سامانه در کوتاه مدت و خیلی موقت در دو تایم زمانی معامله می شوند.

به گفته صحرایی، در این تغییرات، صنایع در دو زمان مختلف و دوره معاملاتی جداگانه سفارش گیری می شوند. بخشی از معاملات در زمان زودتر شروع می شود از سوی دیگر، صنایعی که بیشترین سهام را در دل خود جای داده اند و چند صنعت دیگر هم در زمان دیگری که حدوداً تا ساعت 15 طول می کشد، معامله خواهند شد. این اتفاق صرفاً برای یک دوره کوتاه مدت است.

سامانه معاملات دو هسته ای می شود

مدیرعامل بورس تهران تصریح کرد: در تصمیمی دیگر همان طور که در سال 97 هسته معاملاتی فرابورس و بورس را جدا کردیم، برای بورس تهران هم دو سامانه معاملاتی جدا در نظر گرفته ایم و به زودی دو هسته معاملاتی برای معاملات شرکت های حاضر در بازار سهام فعال می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران