پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 378215 تاریخ : 1397/07/14-10:53:39
,10026,22,
کارگاه کانون های های ارزیابی با محوریت دفتر نظارت و ارزشیابی امور استانهای تامین اجتماعی در استان کرمان برگزار شد

کارگاه کانون های های ارزیابی با محوریت دفتر نظارت و ارزشیابی امور استانهای تامین اجتماعی در استان کرمان برگزار شد

با حضور مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان و جمعی از کارشناسان ،کارگاه آموزشی کانون های ارزیابی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این جلسه مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از زمان حضوردکتر نوربخش به عنوان مدیر عامل سازمان اقدام به ایجاد شیوه نامه ای تحت عنوان شیوه نامه انتصابات کرده ایم که از ابتدای سال 95 اجرایی گردیده و به دنبال آن کمیته هایی در استان ها تشکیل و جلساتی با حضور اعضاء برگزار شده که انتصابات ازطریق این کمیته انجام خواهد گرفت.

علی اکبر ربیع زاده با اشاره به اینکه این شیوه نامه باعث شده تمامی انتصابات از کانون ارزیابی با تائید صلاحیت انجام و بعد به کمیته انتصابات ارجاع گردد ،گفت: استان کرمان به عنوان سومین استان درخواست ایجاد کانون ارزیابی نموده که فرصت خوبی را به شما خواهد داد.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمان نیز در این کارگاه گفت: مهم ترین وظیفه ما به عنوان متولیان خدمت و خدمت رسانی در سنگر سازمان تامین اجتماعی که به نوعی مرکز خدمت و خدمت رسانی است ایجاد رضایت مندی و ارائه بهترین خدمت به مردم و جامعه هدف این سازمان است .

علی حسینی افزود : هدف ما خدمت رسانی است و این امر اتفاق نمی افتد مگر آنکه با دانش و توانایی بالا و تعهد به انجام وظیفه.

وی با اشاره به گوشه ای از موفقیت های این استان از سالهای 93 رتبه 9 و درسال 94 رتبه 8 و در سال 95 رتبه 7 و در سال 96 کسب رتبه 3 در کشور داشت و افزود: ارزیابی دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان یک تحرک و پویایی در بین کارکنان ایجاد کرده است و امیدواریم با ادامه این راه موفقیت های بهتری را کسب نمائیم .

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در ادامه موفقیت این سازمان در استان بر اساس رتبه بندی و ارزیابی انجام شده را اینگونه بیان کرد: با تلاش و پشت کار همکاران توانسته ایم  درسال 96 با 12 درصد افزایش وصولی رتبه اول را در کشور و در 6 ماهه اول سال 97 با 9 درصد افزایش وصولی  ودر بخش بازرسی با 5400 کارگاه کشفی با 64 درصد افزایش جزء استان های اول و پیشتاز قرار داشته باشیم.

حسینی اشاره ای به افزایش 5 درصدی بیمه شدگان اجباری و افزایش 6,5 درصدی مشاغل آزاد درسال گذشته و همچنین ضریب 10 درصدی بیمه بیکاری که با توجه به نرم کشوری کمترین رشد را داشته است و نشان از اشتغال پایدار در استان دارد دانست .

وی در خصوص استقرار میز خدمت و ارائه خدمات غیر حضوری بیان کرد : در 5 ماهه نخست امسال 540 هزار برگ پرداخت حق بیمه شدگان خاص صادر گردیده که بالغ بر 450 هزاراز این برگ ها به صورت غیر حضوری پرداخت گردیده و موجب  جلوگیری از رفت و آمد مراجعین به شعب و صرفه جویی در وقت و هزینه ها آنان شده است.

همچنین با حضور مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی ،مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان ،معاونین استان،روسای شعب و روسای ادارات ، جلسه شورای اداری این استان برگزار شد.

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان این جمله که نظارت علمی و کارشناسی تخصصی باید مانع ایجاد مشکلات برای شعب سازمان در آینده شود افزود:  روسای واحدها باید بصورت چند منظوره عمل نموده و خود را با سیاستهای روز سازمان همراه نمایند و با بالا بردن دانش علمی و تخصصی در جهت اهداف آن گام بردارند.

در ادامه این جلسه علی اکبر ربیع زاده مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری  این استان با بیان اینکه شیوه نامه جابجایی نیروی انسانی در حال نهایی شدن است، افزود:بازدیدهای نظارتی باید نتیجه گرا باشد.

وی اشاره ای به مدیریت موفق این استان داشت و گفت :اداره کل استان کرمان با مدیریت تحول گرا آن و تلاش کارکنان توانسته در سال های اخیر از رتبه دهم در کشور به رتبه سوم ارتقاء یابد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران