پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507291 تاریخ : 1398/11/10-15:00:40
,10028,10029,4,
چین همه هزینه‌های پزشکی مبتلایان تایید شده کرونا را پوشش می‌دهد

چین همه هزینه‌های پزشکی مبتلایان تایید شده کرونا را پوشش می‌دهد

کمیسیون ملی سلامت چین و وزارت مالی این کشور در بیانیه مشترکی اعلام کردند که تمامی هزینه‌های شخصی مبتلایان تایید شده به ویروس کرونا را، که مشمول بیمه نمی‌شوند، پوشش می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کمیسیون ملی سلامت چین و وزارت مالی این کشور در بیانیه مشترکی اعلام کردند که تمامی هزینه‌های شخصی مبتلایان تأیید شده به ویروس کرونا را که مشمول بیمه نمی‌شود پوشش خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: به هر کدام از پرسنل درمانی و سایر کارکنان بخش جلوگیری از اپیدمی، روزانه 200 تا 300 یوآن (معادل 29 تا 44 دلار) پرداخت خواهد شد.

وزارت مالی چین در بیانیه دیگری اعلام کرد: تا به امروز جمعاً 27.3 میلیارد یوآن (3.9 میلیارد دلار) برای کمک به جلوگیری از اپیدمی و کنترل آن، سوبسید پرداخت کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 493
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران