پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575292 تاریخ : 1400/01/07-11:27:12
,4,
چشم انداز اقتصاد جهانی با عدم اطمینان روبرو است

هشدار صندوق بین المللی پول؛

چشم انداز اقتصاد جهانی با عدم اطمینان روبرو است

صندوق بین المللی پول نسبت به عدم بهبود یکسان اقتصاد کشورهای جهان که با تبعات بیماری همه گیر کووید_19 دست و پنجه نرم می کنند با وجود توزیع واکسن های کرونا هشدار داد.

به گزارش بانک و صنعت ، گری رایس، سخنگوی این صندوق وام دهنده مستقر در واشنگتن گفت: ما شاهد بهبود کلی اقتصاد جهانی هستیم اما هنوز بسیاری از کشورها و مردم جا مانده اند.

وی افزود: ما در گذشته این موضوع را "بهبود واگرانه" کشورها توصیف کرده ایم که در آن سطوح (بهبود اقتصادی) کشورها بسیار متفاوت هستند و من فکر می کنم که هنوز این تصویر گسترده را مشاهده می کنیم.

رایس در ادامه گفت: صندوق بین المللی پول در 6 آوریل پیش بینی های جدید رشد اقتصاد جهانی را منتشر می کند. این صندوق در ماه ژانویه پیش بینی کرد که پس از رکود 3.5 درصدی اقتصاد جهان در سال 2020 به دلیل بسته شدن مرزها و برهم زدن تجارت در پی شیوع کرونا، در سال 2021 بازگشت چشمگیر 5.5 درصدی را شاهد خواهد بود.

با این حال این صندوق هشدار داد که چشم انداز اقتصاد جهانی با "عدم اطمینان عجیبی" روبرو شده است و تاکید کرد که این اقتصاد قرار است از سال 2020 تا 2025 بالغ بر 22 تریلیون دلار به دلیل همه گیری کرونا از دست بدهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 409
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران