پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451909 تاریخ : 1397/12/28-15:59:16
,1,
پیام نوروزی مدیرعامل بانک قوامین

پیام نوروزی مدیرعامل بانک قوامین

مدیرعامل بانک قوامین در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، به نام خدای مهر و پاکی

زکوی یار می آید نسیم باد  نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی
که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی
«حافظ»
سلامی گرم و خالصانه حضور محترم شما عزیزان جان،  هم میهنان گرامی،  سهامداران محترم و صبور ، سپرده گذاران شریف و کارکنان پاک دست بانک وزین قوامین .
  در آستانه ی  نو شدن دوباره ی  زمین و آغاز آیین  نوروز باستانی ، این رویداد دلپذیر را به سرمایه های انسانی ارزشمند ، مشتریان و ذینفعان  بانک قوامین تبریک می گویم .
مایه ی بسی مسرت است که حلول بهار 98 را در پیوند با میلاد مسعود اولین پیشوایمان امیرالمؤمنین علی ( ع) جشن می گیریم . این تقارن نیک را ارج می نهیم و امید داریم در ذیل توجهات خاص ایشان بهار نو ما را به نوشوندگی فردی ، سازمانی و اجتماعی فراخوانده تا بتوانیم از این فرصت مغتنم جهت الهام گرفتن از طبیعت و پیوستن به آغازی دوباره بهره برداری نماییم . 
حلول سال نو را همراه با آغاز فصل جدیدی در بانک قوامین و در کنار بانک‌ها و موسسات اعتباری همراه با بانک سپه  تجربه می کنیم فصلی تازه که به موجب آن مسئولیت همه ی اعضای این سازمان بیشتر و متعهدانه تر می شود. در این فصل تازه انشالله در کنار سایر سازمان های شبکه ی بانکی کشور شاهد رویش برگ جدیدی از خدمت رسانی به مردم خوب کشورمان هستیم  و امید داریم در تداوم راه گذشته ی خود با هم دلی سایر همکارانمان در بانک سپه و با الهام از سیاست ها و برنامه های کلان اقتصادی کشور مجری راهبردهای تدوین شده جدید باشیم .
بانک قوامین در سال گذشته در خدمت رسانی به مشتریان و ذینفعان خود بسیار موفق عمل کرد پرداخت تسهیلات و مشارکت در طرح های توسعه یی و صنعتی کشور ، دست یابی به توازن در منابع و مصارف ، سلامت اداری ، بازنگری در مسیر اجرایی سند تحول بانک از جمله اقداماتی بود که با تلاش همکاران عزیزم در سراسر کشور به ثمر نشست .
اکنون در آستانه ی رویش دوباره ی طبیعت بر خود فرض می دانم از یکایک سهامداران صبور ، سپرده گذاران شریف  و مشتریان گرامی که به این سازمان اعتماد کردند و مسئولان و کارکنان متعهد و تلاش گر بانک قوامین که با زحمات خود منجر به ثبت کتاب پرثمر و نتیجه بخشی در این بانک  شدند ، قدردانی کنم .

به امید بهروزی ، سلامتی و سعادت برای همه ی شما عزیزان .
مدیر عامل
غلامحسن تقی نتاج 
بیست و هشتم اسفند ماه نود و هفت


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران