پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421615 تاریخ : 1397/08/27-12:05:54
,10028,
پیام تسلیت سید محمدخاتمی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین

پیام تسلیت سید محمدخاتمی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین

سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق کشورمان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت شهادت گونه مرحوم دکتر سیدتقی نوربخش و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی سیدمحمد خاتمی به مناسبت درگذشت دکتر نوربخش بدین شرح است:

درگذشت تأسف بار دانشمند و پزشک گرانقدر و مدیر توانای خدمتگزار ایران و مردم، جناب آقای دکتر سیدتقی نوربخش موجب تأثر فراوان گردید. من این مصیبت دردناک را به جامعه پزشکی ایران و اعضای خدوم سازمان تأمین اجتماعی و به خاندان شریف نوربخش به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان آن عزیز و والدین مکرم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه حضرت حق مسئلت می کنم که رحمت واسعه خود را بپاس خدمات ارزشمند این عزیز، شامل حال او گرداند و به بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی عنایت فرماید.

همچنین متن پیام تسلیت سید محمد خاتمی به مناسبت درگذشت عبدالرحمن تاج الدین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت شهادت گونه جناب عبدالرحمن تاج الدین از خاندان شریفی که شهیدان فراوانی را تقدیم اسلام و ایران کرده است، موجب تأسف شد. من مصیبت درگذشت این عزیز را به همه دوست داران فراوان آن فقید سعید و همه بستگان داغدار به خصوص همسر گرانقدر و فرزندان ایشان تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسئلت می کنم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران