پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451745 تاریخ : 1397/12/27-11:24:16
,3,
پیام تبریک نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

علی نعیمی، مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین در پیامی، فرارسیدن نوروز سال 1398 را به تمامی هموطنان عزیز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین، متن پیام نوروزی مدیرعامل به شرح زیر می باشد:

یا مُقلِب القـُلوبِ والابصـار/ یا مـدبـراللیـــل و النهـــار

یا محول الحـول والاحـوال/ حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن  بهار طبیعت، اولین فصل سال و سرآغاز شکوفایی و شادمانی را که با صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مقارن شده است، به محضر رهبر عظیم الشان، ملت شریف ایران، مشتریان محترم و همکاران عزیزم در موسسه اعتباری کاسپین صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .

خداوند عزوجل را شکرگزارم که به بنده منت نهاد تا در سایه الطاف بیکران او، یک سال دیگر خدمتگزار خانواده بزرگ موسسه اعتباری کاسپین باشم.

سال 1397 برای این موسسه یک برهه تاریخی ویژه و ارزشمند است. در این سال با تلاش های شبانه روزی همکارانم موفق شدیم به دستاوردهای درخشانی در عرصه توسعه بانکداری الکترونیک دست یابیم و با انجام کارهای زیربنایی از جمله راه اندازی اینترنت بانک، موبایل بانک، درگاه پرداخت الکترونیک، سامانه مکاتبات اداری با بانک مرکزی و ... در توسعه و پیشرفت بانکداری گام های موثری برداریم. این اقدامات نویدبخش آینده ای روشن برای خدمات دهی به مشتریان و سپرده گذاران محترم موسسه است که با اغتنام فرصت از همه مشتریان عزیز، سپرده گذاران گرامی و کارکنان ارجمند موسسه بابت ارایه خدمات شایسته و زحمات بی دریغ شان تقدیر و تشکر می نمایم.

موسسه اعتباری کاسپین عزم راسخ دارد تا در سال جدید نیز با انرژی و توانی بیش از گذشته، تمام ظرفیت، همت و تلاش خود را در راستای تحقق اهداف، استراتژی های مدون، بهبود فضای کسب و کار و خدمت‌رسانی صادقانه به مشتریان عزیز بکار گیرد وکارنامه درخشانی از عملکرد خود به یادگار بگذارد.

اطمینان دارم، نیروهای فهیم، خدوم و زحمتکش کاسپین برای جلب رضایتمندی مشتریان عزیز، این ارزشمندترین سرمایه های سازمان، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با عملکرد صادقانه خویش، ارتقاء جایگاه موسسه را رقم خواهند زد.

از درگاه ایزد منان، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای یکایک هموطنانم، مشتریان محترم و بویژه همکاران عزیزم مسالت می‌نمایم.

نوروز به کامتان شیرین 

علی نعیمی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران