پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465833 تاریخ : 1398/03/15-16:04:52
,10025,
پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت عید سعید فطر

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر توفیق یک ماه بندگی و بهره‌مندی از سفره پربرکت ضیافت الهی و شب‌های پرفضیلت قدر را به ما عطا کرد و اکنون پس از یک ماه عبادت، خشوع و توسل با دل‌هایی سرشار از معنویت به پیشواز عید سعید فطر می‌رویم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن عید سعید فطر را به همه هم‌وطنانم به‌ویژه به همه کارکنان و مدیران ستادی و شعب بیمه سینا تبریک و تهنیت می‌گویم و سعادت و سلامت همگان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو الطاف پروردگار و در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش‌های والای انسانی نزدیک‌تر شده و توشه‌ای ارزشمند برای ارائه خدمات بی‌دریغ و توأم با روحیه معنوی به خلق خدا ‌دست یابیم.

رضا جعفری



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران